Gjest Kajsa-krabat Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Ser at endel bruker p-ring og er "imponert" over den.....Hva er det fornoe og hvordan fungerer det?? Settes det inn hos lege??? Bruker selv p-piller og det blir jo fjasko hver gang jeg glemer en pille, blir nervøs og tenker enn om.... Hadde tenkt å starte med å ta p-sprøyter istede, men vet ikke helt. Erfaringer??
Mette Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 http://www.nuvaring.no/default.asp Her kan du lese om nuva-ringen (p-ringen). Jeg bruker den selv og er kjempe fornøyd
Fakse Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 Jeg har bytta fra p-piller til p-ring av akkurat de samme årsakene som du nevner. Nå programmerer jeg bare mobilen til å minne meg på når ringen skal ut og inn. Ellers finnes det mange tråder her på forum som svarer på det du måtte lure på, og den linken du har fått er både god og informativ. Lykke til!
Gjest Paff Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 Men hva med p-sprøyten? Noen erfaringer?
Fakse Skrevet 19. august 2003 #5 Skrevet 19. august 2003 Med p-sprøyte kan du ikke kontrolere når du får mensen, og du får i deg mye mere hormoner enn ved bruk av p-ring. Enkelte har visst nok også hatt problem med å bli gravid etter å ha brukt p-sprøyte.
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #6 Skrevet 19. august 2003 Jeg har ikke prøvd sprøyter, men anbefaler hormonspiral på det varmeste.
starie Skrevet 19. august 2003 #7 Skrevet 19. august 2003 Jeg bruker p-sprøyten, men skal snart sette inn en p-ring. Er veldig spent! Jeg slutter med sprøyten grunnet stor vektøkning.
Pusekatt Skrevet 22. august 2003 #8 Skrevet 22. august 2003 Jeg brukte p-sprøyte før, men ble veldig humørsyk av den. FIkk et helt vanvittig temperament, spesielt når jeg drakk alkohol, og var ganske lite trivelig å være i nærheten av :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå