Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Det er en gutt jeg liker veldig godt og jeg er forelsket og tenker på han konstant! men er i tvil om han liker meg noe mer enn som en venn. Vi har flørtet veldig mye i det siste og hver gang jeg møter han så får jeg alltid klem og han tar seg alltid tid til å snakke med meg. Han er egentlig ikke en gutt jeg hadde falt for til vanlig tror jeg siden han er ganske spesiell og mange av mine venner sier at de ikke hadde likt at jeg ble sammen med han, men de sier også at det ikke er noe tvil om at han liker meg. Det er veldig mange som tror vi er sammen eller holder på.. Tror kanskje det er derfor jeg liker han siden jeg tror jeg har en sjangs på han liksom, men han er veldig vanskelig å tolke. I det siste har han introdusert meg til mange av hans venner, holdt rundt meg og hvis vi har gått sammen en hel gjeng så passer han alltid på at det er "oss to" liksom. Og på skolen merker jeg at han ser på meg,og "skvetter" litt sånn når han ser meg hvis dere skjønner, og smiler osv. Men jeg møtte han i går på en bar, også spurte jeg om han hadde tenkt seg til et annet utested vi vanligvis går på, men han hadde nettopp kommet og hadde ikke tenkt seg ned dit. Det endte opp med at jeg bare gikk ned dit alene sammen med noen venninner uten å se noe til han resten av kvelden. Jeg håper bare ikke jeg har fortalt altfor mange folk at jeg liker han og at han har fått vite det. Jeg er litt redd for at han skal bli litt skremt eller noe hvis jeg sier at jeg liker han når han kanskje ikke liker meg liksom.. menmen. alle sier at jeg er for god for han, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han og han er den eneste jeg vil ha Hva tror dere? Tror dere han liker meg eller er det jeg som mistolker han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå