Gå til innhold

Litt interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har blitt litt småbetatt av en jeg går på samme skole med. Ble kjent med han for litt siden i forbindelse med noe fagrelaterte greier, og har nå lyst til å bli mer kjent med han utenom skolen da vi kun sees en gang i uken ellers.

Det store spørsmålet er da hvordan gjør jeg det? Det blir vel kanskje litt mye å invitere han på date, og fort veldig kleint om han ikke er interessert?! Tenkte å spørre han på facebook neste gang vi er pålogget samtidig om han har lyst å finne på noe en dag, evt sende han en mld(hva er lurest?)..hva skal jeg foreslå vi skal finne på? Noen glupe hoder der ute med gode forslag? Har ikke lyst å la muligheten slippe unna :rødme: ...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Få "noen" til å sende ham en melding i Facebook med link til din profil, med en passende melding som stiller deg i et godt lys, slik at det virker som om det ikke er din feil...?

Skrevet
Få "noen" til å sende ham en melding i Facebook med link til din profil, med en passende melding som stiller deg i et godt lys, slik at det virker som om det ikke er din feil...?

Takk for svar! Jeg skjønner ikke helt hva du mener da. Jeg er allerede venn med han på facebook, og vi har chattet litt frem og tilbake der..hva mener du med slik det ikke er min feil?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Takk for svar! Jeg skjønner ikke helt hva du mener da. Jeg er allerede venn med han på facebook, og vi har chattet litt frem og tilbake der..hva mener du med slik det ikke er min feil?

Å ja...beklager da leste jeg ikke bra nok!

Hva med å fortsette praten, og plutselig ser du en anledning til å spørre om han har tenkt seg på konserten med...eller skal ut på byen eller på fest/møte i noe dere har felles etc.?

Han er gutt, og om dere stadig vekk småprater og du er blid, og han ikke signaliserer noe, inviterer deg med på noe eller kommer med et forlsag, så er han han fryktelig treg å få i gang - eventuelt ikke interessert i deg som noe annet enn en venn.

?

Skrevet
Å ja...beklager da leste jeg ikke bra nok!

Hva med å fortsette praten, og plutselig ser du en anledning til å spørre om han har tenkt seg på konserten med...eller skal ut på byen eller på fest/møte i noe dere har felles etc.?

Han er gutt, og om dere stadig vekk småprater og du er blid, og han ikke signaliserer noe, inviterer deg med på noe eller kommer med et forlsag, så er han han fryktelig treg å få i gang - eventuelt ikke interessert i deg som noe annet enn en venn.

?

Jeg ser poenget ditt. Saken er at vi nettopp har blitt kjent, og han virker som en litt sjenert gutt, noe som gjør saken litt verre. Men jeg tenker litt at jeg har lyst å finne på noe bare med meg og han, da er det lettere for begge å være seg selv. Men problemet er da å få til noe som ikke blir altfor "datete" så ikke jeg skremmer han helt bort hvis du skjønner :)

Skrevet

Jeg er ikke noen mester i dette, men når du snakker med han.. prøv å finn ut hvilke film kategorier han liker, så kan du invitere han med på kino.

Det verste så skjer er at han sier nei, du er da like langt, men du har ihvertfall prøvd.

Skrevet

Da fikk jeg kvinnet meg opp i dag, og sendte han en mld og spurte om han hadde lyst å se film en dag...og det hadde han! Så nå blir det filmkveld kommende torsdag. En lovende start, er det ikke?

Noen som har noen tips å komme med i den forbindelse? Hvordan jeg skal gå frem videre etc? Han skjønner vel jeg er interessert nå som jeg inviterte på privat filmkveld vel? :) både gleder meg og gruer meg nå..håper ikke det blir altfor kleint mellom oss iom at jeg blir veldig sjenert når det er noen jeg liker og han ikke virker som den mest pratsomme typen :sjenert: . Men det ordner seg vel tenker jeg!

Skrevet
Da fikk jeg kvinnet meg opp i dag, og sendte han en mld og spurte om han hadde lyst å se film en dag...og det hadde han! Så nå blir det filmkveld kommende torsdag. En lovende start, er det ikke?

Noen som har noen tips å komme med i den forbindelse? Hvordan jeg skal gå frem videre etc? Han skjønner vel jeg er interessert nå som jeg inviterte på privat filmkveld vel? :) både gleder meg og gruer meg nå..håper ikke det blir altfor kleint mellom oss iom at jeg blir veldig sjenert når det er noen jeg liker og han ikke virker som den mest pratsomme typen :sjenert: . Men det ordner seg vel tenker jeg!

Hvordan gikk det? =)

Skrevet
Hvordan gikk det? =)

Det gikk ikke så veldig bra. Han avlyste dagen før og spurte om jeg heller ville være med på kino med han og noen kompiser. Jeg sa ja, men blingset på dagen, da jeg var litt stresset når jeg fikk meldingen..gikk ut fra at han mente torsdagen. Fikk lettere panikk da han ringte med senere samme dag og lurte på hvor jeg var :P. Så det ble ikke noe av..men tror igrunn ikke han er interessert når han ikke har lyst å finne på noe alene med meg uansett, så jeg får bare se meg videre etter andre kandidater tenker jeg :)! Men er glad jeg tok sjansen likevel, utrolig mye lettere å komme seg videre nå enn etter måneder med avstandsforelskelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...