korean89 Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 hva mener dere her på kvinneguiden? hvorfor er de lite attraktive? vet du om noen asiatiske hunks? :gjeiper:
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg vil vel ikke umiddelbart si at asiatiske gutter er uattraktive. Men, generelt sett, så higer vel vi nordiske damer etter de "høye mørke" - og asiatere er vel ikke spesielt høye? Forøvrig så kan jeg ikke huske å noensinne ha blitt forsøkt sjekket opp av en asiater; hvor ER dere?? Har noen år på baken som attraktiv, ung kvinne (men drar nå på åra). Asiatiske menn har jeg dog sett lite til.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 . . . Syns ganske mange asiatiske gutter og jenter er ganske fine eg.. Er selvfølgelig ein del som ser heilt forferdelige ut, men tror størstedelen av de unge er ganske søte. Men de japanske.. :rødme:
Snop Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Uten at jeg kan svare for resten av den kvinnelige befolkningen, er jeg ikke tiltrukket av dem fordi jeg synes de er så feminine og "glatte".
Samantha Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Uten at jeg kan svare for resten av den kvinnelige befolkningen, er jeg ikke tiltrukket av dem fordi jeg synes de er så feminine og "glatte". Enig i dette. Eg har sett mange pene/ vakre asiatarar, så det skal ikkje stå på det. Men det er lite MANN over dei syns eg. Litt gutteaktigsøte liksom. Eg likar menn på over 1.85m med tredagers skjegg. :gjeiper:
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 . . . Syns ganske mange asiatiske gutter og jenter er ganske fine eg.. Er selvfølgelig ein del som ser heilt forferdelige ut, men tror størstedelen av de unge er ganske søte. Men de japanske.. :rødme: "Helt forferdelige"? Hvordan betegner du oss hvitinger? Synes det er rimelig mye styggedom ute og går blant oss også. Nå er det kanskje rett og rimelig at asiatere som bor i fattige land ikke har samme levekår for å opprettholde et bra utseende av hygieniske årsaker - men de asiatere som bor her til lands ser da like bra eller dårlige ut som nordmenn? Personlig liker jeg menn som er litt "skjeggete" og "mannemann". Det er vel svært få asiatere som utvikler hårvekst i ansiktet f.eks.(?). Trekkene kan kanskje være litt mer barnslige og androgyne, og det er kanskje også derfor den generelle asiater ikke apellerer til meg ved første øyekast. Men, hva vet jeg. En asiatisk mann kan da ha en super personlighet, og jeg ser ikke bort ifra at jeg kunne falt for en heller. Om han noensinne hadde tatt kontakt mener jeg (for det har foreløpig ikke skjedd).
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 "Helt forferdelige"? Hvordan betegner du oss hvitinger? Synes det er rimelig mye styggedom ute og går blant oss også. Jepp, men nå handla ikkje denne tråden om hvite folk, gjorde den det? Uansett, eg syns det er fleire som ser fæle ut som er hvite enn japanske f.eks. Og hvitinger kunne forresten nesten blitt regna som ett rasistisk kallenavn Just saying..
Ethereal Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Det er mange kjempekjekke asitatiske gutter! Me likes!
Gjest Skya Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Synes det er viktig at man ikke er alt for tynn som asiat. Så en gang en som hadde pumpa litt jern og det så veldig bra ut. Liker egentlig ikke bolere, men som asiat er det litt ok å få litt kjøtt på kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Ja, for man er automatisk boler om man har muskler.
korean89 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2009 (endret) hva med disse her: http://cfs11.blog.daum.net/image/36/blog/2...€¢ìÅ¡°ì„±.jpg http://images4.iwilab.com/shared/item/1/124/124041_500x.jpg nam nam Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 8. november 2009 av Skya
Gjest gabriela Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Synes mange av de er veldig sexy Blir riktignok ikke så veldig tent av menn som er veldig tynne og lave, men det gjelder jo alle raser.
korean89 Skrevet 8. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2009 Jeg vil vel ikke umiddelbart si at asiatiske gutter er uattraktive. Men, generelt sett, så higer vel vi nordiske damer etter de "høye mørke" - og asiatere er vel ikke spesielt høye? Forøvrig så kan jeg ikke huske å noensinne ha blitt forsøkt sjekket opp av en asiater; hvor ER dere?? Har noen år på baken som attraktiv, ung kvinne (men drar nå på åra). Asiatiske menn har jeg dog sett lite til. stemmer nok det at de ikke er så høye, men korea og japan har nok de høyeste guttene, min kjære er 181 cm=P å jeg er 159 så passer meg ypperlig^^
Gjest ninni Skrevet 8. november 2009 #15 Skrevet 8. november 2009 Elsker asiatiske menn! Den peneste mannen jeg vet om, er norsk-asiater. De er pene de!
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 8. november 2009 #16 Skrevet 8. november 2009 hva med disse her: http://cfs11.blog.daum.net/image/36/blog/2...€¢ìÅ¡°ì„±.jpg http://images4.iwilab.com/shared/item/1/124/124041_500x.jpg nam nam Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Han med barten hadde fått inpass hos meg for å si det sånn
Nicky! Skrevet 8. november 2009 #17 Skrevet 8. november 2009 De er ikke helt min kopp te for å si det slik, for tynne og spinkle og for lite som minner om maskulinitet.
Gjest Mann_28 Skrevet 8. november 2009 #18 Skrevet 8. november 2009 stemmer nok det at de ikke er så høye, men korea og japan har nok de høyeste guttene, min kjære er 181 cm=P å jeg er 159 så passer meg ypperlig^^ Japan og Korea? Nja, tror de er gjennomsnittelig høyere i Nord-Kina og Mongolia.
Frua Skrevet 8. november 2009 #19 Skrevet 8. november 2009 Jeg synes asiatiske menn kan være attraktive! Selvfølgelig
*Numi* Skrevet 8. november 2009 #20 Skrevet 8. november 2009 De er vel ikke generelt lite attraktive?? Selv har jeg en ting for Japan, og jeg synes det finnes utrolig mange sexy japanske gutter/menn. En skikkelig "mannemann": Ken Watanabe Ruki i Gazette, sikkert litt for androgyn for de fleste, men. Yôsuke Eguchi - Japansk skuespiller. Kunne nevnt flere, men det var ikke bare bare å "grave" de fram på google, da jeg ikke husker alle navn og slikt. Men ser en del japansk/kinesisk/taiwansk/koreansk film, og det er mange fine menn blant dem, altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå