Gå til innhold

Takkegave til forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en god ide om hva jeg kan gi til forloveren min som takk for at du er min venninne og takk for at du ville være min forlover?

Jeg har en ide selv, men vil lufte dette for det. Kanskje det dukker opp en mer interessant ide. Og så kan jo andre få noen ideer også.

Og hva med takkegave til mannens forlover?

Det er jo ikke bra min forlover som skal få noe synes jeg.

(Og til sjåføren skal vi gi en cognacflaske)

Eivissa hjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-04-24 17:49 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta henne med på Englandsbåten når det kommer en billigtur til 1000 kroner i løpet av sommeren.12

Skrevet

Vi har planer om å be med forloverene ut på middag vi, som takk for alt sammen! Tror de kommer til å sette pris på det! Håper det ihvertfall... icon_smile.gif

Hadde først tenkt å ta en bildeserie av oss siden vi er barndomsvenner, men jeg vet likosm ikke.

Syntes middag var en god ide!

Skrevet

Vi skal ut på middag med forloverne og deres samboere på fredag, dagen før vielsen.

Så slipper vi å sitte hjemme og grue oss til lørdag icon_wink.gif12

Skrevet

Til min kjæres forlover skal vi gi ei flaske cognac. Det samme til toastmasteren.

Til min forlover er vi ikke helt sikre ennå, men jeg tror det blir et innrammen bilde tatt på bryllupsdagen vår av enten hun og meg eller av oss alle sammen (meg og min kjære og forloverene). Vet hun vil sette pris på en slik gave!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ga et fotografbilde av oss+forloverne, samt at jeg lagde et lite album med bilder fra dagen som hun fikk. Valgte ut bilder hvor hun var med etc. Limte dem fint inn i et lite album og skrev en hilsen først. Ble ganske fint synes jeg.Fikk faktisk tips om dette her på KG da jeg stillte samme spm. som deg for ei stund siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...