-littleme- Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hva er ditt favorittprodukt når det gjelder velvære, hud, hår og kosmetikk? Det kan være flere ting og jeg håper at mange skriver opp deres favorittprodukt(er), så kan jo andre få tips til hva de kan prøve ut. Det hadde også vært hyggelig om dere skrev hvorfor det er deres favorittprodukt. Mine favorittprodukter er: Hud, kroppen: The Body Shop Coca Body Butter - Fordi huden min blir fuktet og føles kjempemyk. Hud, ansiktet: Eucerin Hydro-Balance Refreshing Hydrating Cream - Huden min føles fuktet og frisk, men ikke "klissete". Hår: Shampoo, conditioner og hårkur fra Trevor Sorbie Salon X-clusive, Rescue serien - Håret mitt blir silkemykt og kjennes deilig og rent. Kosmetikk: Bloom Lipstick i fargen Tangerie og Lancome L´Extreme Mascara - Leppestiften gir en fin glød og farge til leppene mine, og den virker ikke "falsk" for å si det sånn. Mascaraen fordi jeg får pene, naturlige vipper, men hvis jeg tar på mye får jeg den perfekte party-looken.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Babor- Vita Balance Concentrat! Et MUST nå om høsten! Mary-Kay Ivory concealer! The best concealer ever! Tuller ikke. (men andre mary-kay produktene er ikke å anbefale.. Bourjois rouge i sånn ferskenfarge.. OI! BABOR RENS!!!! Hy-Öl og Phytoactive!!!!! THE BEST!!! Har ALDRI hatt en bedre rens!!!
Ethereal Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Helsedeodoranten. O.N.E bodylotion. Redken shampoo og balsam. Diorshow maskara. Maybelinne våtliner.
Gjest Niema Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 - Dermalogica special cleansing gel - Dermalogica skin smoothing cream - Diorshow mascara
Jade Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Øyeskyggeprimer: Too Faced Shadow Insurance pga at det får øyenskyggefargene til å "poppe", og den varer hele dagen (og natten) Foundation: Everyday Minerals mineralfoundation pga at det ser naturlig ut, det er billig, og det er greie ingredienser (børstes på med Tikei sin Kabukibørste) Øyeskygger: Everyday Minerals pga prisen og godt utvalg (børstes på med MAC sine børster) Mascara: Kanebo Sensai 38C Lenghtening & Seperating pga at den separerer kjempegodt og ikke klumper. Er også praktisk i regnvær pga at den er vannfast opp til 38 grader. Til fest, klæsjer jeg på litt Diorshow i tillegg. "Bomullspads": Mesoft Kompresser pga at den ikke loer! Billig er den også! 12-13 kr for 100 stk Hår og hudprodukter ellers har jeg ikke funnet noe favoritt av enda :/
miramia Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 (endret) Øyne: Urban decay eyeshadow primer potion. Den får virkelig øyenskyggen til å sitte. Benefit BADgal mascara, fine tykke vipper uten å klumpe. Ansikt: Tikei fundation, dekker bra og det føles ikke ut som en maske. Bare Escentuals Clear Radiance, gir nydelig "dukkehud". Rens: Matis Vitalite Energising, gir fin glød til huden. md formulations Continuous Renewal Serum, reddet huden min fra småkviser. Kropp: Body shop body butter, gir godt med fukt til min tørre hud. Endret 8. november 2009 av miramia
Sol&Måne Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Lancome flash retouch concealer er skikkelig bra. Og Estee lauder day wear plus tinted ansiktskrem gir fin hud uten å se oversminket ut, samtidig som den gir god fukt. Jeg liker også Clarins instant light (eller noe sånt) lipgloss, som føles som en blanding av lipgloss og leppepomade, også kommer den i veldig fine, naturlige farger
Gjest Heidie Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Noen Eksempler: Mineral Foundation: Larenim pressed http://www.larenim.com/product-exec/produc...SSED_FOUNDTN_9G Øyenskygger: NYX http://www.cherryculture.com/cosmetics/mak...at=0&page=9 Fuktighetskrem: Decleor Hydra Floral Moisturising Cream http://www.feelunique.com/p/Decleor-Hydra-...Cream-50ml.html Ansiktsskrubb: MD Formulations Face and Body Scrub http://www.prettyskin4less.com/MD-Formulat...e-p4830389.html
Gjest Heidie Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Glemte hårprodukter: Redken Blonde Glam: http://www.feelunique.com/brands/redken.html?pr=150
Vill&Vakker Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Ansiktsrens: Jan Marini bioglycolic cleanser Peeling: Guinot biological peeling Fuktighetskrem: Jan Marini bioglycolic cream Maske: Jan Marini skin zyme Mascara: Lancome Hypnose Øyenskygge: MAC phloof og satin taupe Bodylotion: Decleor Systeme Corps Moisturising cream Hår: Kms shampoo og balsam
Sol&Måne Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Tenkte forresten jeg kunne tipse dere om verdens flotteste røde neglelakk, nå når jula nærmer seg, det er høst og man bruker mørkere neglelakker. Dior Vernis i fargen Red Queen Satin (nr 842)! Gir akkurat passe rødfarge uten å gå over til å være for mørk (plomme/lilla/burgunder). Også har den ørlite skimmer (ikke glitter!) som gjør at den ser blank ut, selv uten overlakk. :rødme:
Gjest MaritaUlv Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Mine favorittprodukter er: Hud, kroppen: L'Occitane Anti Water Retention Gel; denne kremen lukter fantastisk godt og gir huden mye fuktighet Hud, ansiktet: Clinique dramatically different moisturizing gel; denne kremen passer bra til mennesker med sensitiv, dehydrert og kombinert hud. Har brukt den i 3 år og synes den er fantastisk Hår: TIGI Catwalk Headshot Heavenly Hydrated shampoo og Schwarzkopf BC Bonacure Hairtherapy Repair Rescue Sealed Ends; gjør underverker for min sensitive hodebunn Kosmetikk: Jeg klarer meg ikke uten I.D. Bare Escentuals foundation. Benefit BadGal er foreløpig min favoritt blant maskaraene. Bobbi Brown Velvet Plum Eye Palette har akkurat de fargene jeg liker best. Og de fleste leppestiftene fra MAC er utrolig fine på (og i tillegg lukter de vanilje) Ellers vil jeg legge til at Total Energy Pulse Point Balm fra The Body Shop fantisk funker. Jeg bruker den ofte og føler meg alltid frisk og våken av den
Rexina Skrevet 18. november 2009 #13 Skrevet 18. november 2009 Hud, kroppen: Helsedeodoranten - Fordi huden min er førlsom, og denne gjør at jeg ikke flasser, får løe utslett eller lukter, og den er drøy! Elsker denne. Hud, ansiktet: NBG fuktighetskrem for normal/kombinert hud. - Fordi den gjør at hudne min leger seg selv, er lett men gir godt med fukt og inneholder ikke parfyme, parabener, fargestoffer eller annet huden min ikke tåler! Hår: RFSU glidemiddel - Håret mitt blir galnsfullt og nydelig. Får faktisk endel komplimenter når jeg bruker dette som hårgele:) Kosmetikk: HR Magic Concealer og Lancome Hypnose Drama maskara - Concealeren fordi den dekker ALT og blander seg godt med huden. Maskaraen fordi jeg slipper å bruke en evighet på å få fine vipper.. Trngs bare ett strøk, og de er nydelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå