Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe brune "brude"strømper med hvit blonde øverst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe brune "brude"strømper med hvit blonde øverst? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Dette lurer jeg også på.. :jepp:

Skrevet

Skjønte ikke helt "med hvit blonde øverst" jeg.. Kan du ikke bare ha vanlig brune stayups?

Skrevet
Skjønte ikke helt "med hvit blonde øverst" jeg.. Kan du ikke bare ha vanlig brune stayups?

Hadde jeg ville hatt vanlige brune stayups, hadde jeg vel ikke spurt etter strømper med hvit blonde øverst?! ;)

Jeg vil de skal matche undertøyet - har funnet hvite/ivory strømper, men synes de helt var tingen. DERFOR spør jeg om brune med hvite blonder øverst!

Skrevet (endret)
Figleaves.com har Charnos strømper i champagne m/ivory blonder. Endret av Concertina
Skrevet

Brune stayups med løse hvite strømpebånd over.

Skrevet
Jeg vil de skal matche undertøyet - har funnet hvite/ivory strømper, men synes de helt var tingen. DERFOR spør jeg om brune med hvite blonder øverst!

Hvis de var helt tingen, så kjøp dem da! Vet ikke om det er noe som spesifikt heter "brude"strømper, men strømper finnes det jo i alle farger, kombinasjoner og fasonger. Sjekk e-bay for eksempel.

Gjest tønsberg brud
Skrevet

Hei, dette har jeg nettopp kjøpt hos Christiane brudesalong. Tror de sikkert sender også! www.christiane.no

Gjest synnemor
Skrevet

Er det slike du mener? (de nederste)

lykke til i jakten!

Synne :)

Gjest Gjest_sandra_*
Skrevet

Jeg trodde det var slike alle skulle gifte seg i? Hva bruker dere hvis dere ikke bruker slike? Svarte er vel ikke særlig kledelig til hvit kjole, og helt hvite..da får en jo blå legger?

Skrevet
Jeg trodde det var slike alle skulle gifte seg i? Hva bruker dere hvis dere ikke bruker slike? Svarte er vel ikke særlig kledelig til hvit kjole, og helt hvite..da får en jo blå legger?

Solbrune får man jo tak i overalt, men slike hvor blondekanten er hvit - disse har jeg faktisk ikke sett noen steder.

De man får kjøpt overalt, og som "alle" skal gifte seg i, har brun blondekant, og det ønsker jeg altså ikke :)

Gjest tønsberg brud
Skrevet

Jeg har helt solbrune, men med hvit blondekant, de kjøpte jeg hos christiane brudesalong.

Skrevet

Jepp, tror også at størst sjangse for å finne akkurat det må være i en brudesalong.

Skjønner godt at du vil ha det slik. Selv giftet jeg meg på sommeren, og kunne være helt uten. Ganske komfortabelt det også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...