Gjest ts Skrevet 8. november 2009 #1 Del Skrevet 8. november 2009 hei! jeg lurte på om noen har noe forslag til fritidsaktiviteter/kurs eller liknende der det er naturlig å møte gutter. Jeg vil gjerne bli kjent med gutter utenom byen også. både for å bli venn med de, men selvflgelig også for å finne med en eventull kjøreste. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og det hadde jo vært fint hvis det hadde vært folk i samme aldersgruppe, altsp ca fra 20-30 år. jeg bor i oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 hei! jeg lurte på om noen har noe forslag til fritidsaktiviteter/kurs eller liknende der det er naturlig å møte gutter. Jeg vil gjerne bli kjent med gutter utenom byen også. både for å bli venn med de, men selvflgelig også for å finne med en eventull kjøreste. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og det hadde jo vært fint hvis det hadde vært folk i samme aldersgruppe, altsp ca fra 20-30 år. jeg bor i oslo... Greie steder for å treffe oss mannfolk kan jo være: - Klatring - Dansekurs (selv om hovedvekten er kvinner, så tror jeg nok at flere og flere mannfolk finner veien innom der) - Sportsaktiviteter (Spørs hvilken aktiviteter du liker) - Noen vil og si treningsstudio, selv om jeg har til gode å se på det som ett bra sted å møte nye folk... - Quiz kvelder, gjerne gå med noen venninner. - Liker du kunst/kreativitet så vil jeg og tro at det fins mange kurs i den sjangren i Oslo. Keramikk/maling/instrumenter/sang... Det kommer jo selvfølgelig og på hva du liker selv å gjøre, kanskje ikke det smarteste å prøve og treffe noen via ett kurs som du ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danseløve Skrevet 9. november 2009 #3 Del Skrevet 9. november 2009 hei! jeg lurte på om noen har noe forslag til fritidsaktiviteter/kurs eller liknende der det er naturlig å møte gutter. Jeg vil gjerne bli kjent med gutter utenom byen også. både for å bli venn med de, men selvflgelig også for å finne med en eventull kjøreste. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og det hadde jo vært fint hvis det hadde vært folk i samme aldersgruppe, altsp ca fra 20-30 år. jeg bor i oslo... Jeg kan ikke komme på noen form for fritidsaktivitet der det er mer naturlig å møte gutter enn dans, da mener jeg pardans. Da holder du jo fysisk på guttene Det fins mange former for pardans: Swing, salsa, samba, tango etc. Selv synes jeg swing er det morsomste, og jeg danser på Bårdar Swingclub, http://www.baardarswingclub.no/ I Bårdar har vi swingformene Lindy Hop og Boogie Woogie. Det arrangeres fester og turer til forskjellige steder, i det hele tatt veldig sosialt. Det er veldig bra kjønnsbalanse i klubben, det er en liten overvekt av jenter på de fleste kursene, men det hender at det er overvekt av gutter noen ganger. Vi roterer ofte, så ingen blir stående lenge uten partner. Hvis du allerede kan litt Lindy Hop eller Boogie Woogie kan du komme på tirsdager kl 20.30 til 22, da danser vi sosialt, dvs ikke kurs, bare dans med hvem du vil, eller sitt ved bordene og slå av en prat med noen. Det koster kr 60 for ikke-medlemmer. Hvis du ikke kan danse så starter nybegynnerkurs i slutten av januar, sjekk nettsidene når det nærmer seg. Stedet er Kristian Augusts gate 15, rett bak Universitetsbygningene på Karl Johann. Jeg vet ikke hvordan kjønnsbalansen er i andre danseklubber her i byen. Hvis du heller vil danse latindanser som salsa og samba får du undersøke det selv. Hvis du ikke vil danse så har jeg et annet forslag til deg. Hva med kampsport? De mest utbredte formene som karate og judo har gjerne egne jentepartier, men hvis du velger en stilart som ikke er så utbredt vil du typisk trene sammen med gutta. I slike klubber er det gjerne få jenter, kanskje blir du eneste jente blant gutta. Om du takler det får du avgjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå