Gå til innhold

Er i veldig dårlig form

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lubben og dårlig form. Og verre ble det etter jeg startet med studiene, for da sitter jeg enda mere på ræva. Kg har økt og jeg er beskymret for diabetes (har familiemedlemmer med det).

For noen dager siden kom det en representant av treningsstudioet Elexia. Hun ringte meg også og vi snakket litt om trening. Jeg har ikke mulighet nå men tenker seriøst på å starte etter jul.

Er det noen som har erfaringer med Elexia?

Takk for råd og svar. Ps, jeg spiser veldig sunt og variert, ikke noe ferdigmat og fet mat, men jeg går ikke ned i vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er student bør du jo heller benytte deg av studentidretten. MYE billigere.

Hvorfor kan du ikke begynne før etter jul? :klø:

Ikke utsett til i morgen, det du kan gjøre i dag ;)

Skrevet
Ikke utsett til i morgen, det du kan gjøre i dag ;)

Enig. :enig:

Om du ikke har mulighet for å begynne på ett senter før etter jul så har vi den fine naturen i Norge, perfekt for gode turer enten på flat mark eller i fjellet, sykling og løping osv.

Du har godt av den fiske luften og pause fra studiene. Det er jo ikke noe åpningstid på naturen, så du kan trene tidlig om morgenen, midt på dagen, kvelden, alt ettersom det passer deg..

Kan jo begynne med noen gode turer ett par ganger i uken, forbrede deg til du begynner på senteret etter jul! Bare å hoppe i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...