Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Det virker som jeg aldri lar meg selv ha det skikkelig bra. Jeg finner alltid på noe å bekymre og tenke på enten ang. samboeren, familien generelt eller jobben. Og disse bekymringene er ofte negative tanker som setter alle rundt meg "i dårlig lys", i den forstand at jeg finner noe å prike på uansett! HJELP MEG UT AV DETTE!
Snasen Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 (endret) Da er det nok et underliggende problem som gnager, som du igjen påfører andre folk, ting eller hendelser i livet ditt. Vanskelig å si hva det underliggende problemet kan være. Men i det store og det hele, ut fra innlegget ditt så må du rett og slett sette deg ned, og tenke over hva det vil si å tillate seg selv å ha det bra...? Endret 8. november 2009 av Snasen
stjernekyss Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Lag deg en vane hvor du tenker en positiv tanke hver gang du har tenkt en negativ. "Han er dust. Men han er blablabla" "Hun er helt blåst. Men hun er blablabla" Når du kommer deg ned fra den høye hesten din, vil du ha det mye mer hyggelig sammen med folk rundt deg, og de gode kvalitetene deres vil bli mer synlige for deg. Tipper du vil trives bedre der Du er som alle oss andre du også, ingen av oss er suverene
stjernekyss Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Dersom du skal ha så høye forventinger til alle andre, må du jo leve opp til disse selv også. Slitsomt. Ustrategisk ressursbruk. Tillat deg selv å ikke være perfekt. Vær feilbarlig!
stjernekyss Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Fortell bekymringene dine at de er poengløse. Fremtiden blir aldri sånn som vi ser den for oss uansett. Det eneste vi kan være sikre på, er at det ikke blir som vi har forestilt oss. Så hvorfor kaste bort tid på noe som aldri kommer til å skje? Og uansett hvor mange hindre vi må gjennom, alt ordner seg til slutt
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Takk Det hjelper å få ting i perspektiv fra andre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå