superior Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har skrevet en tekst jeg lurte på om noen her på KG ville se over? Den er ca 1800 ord, og jeg trenger noen til å bare se raskt over strukturen og om det oppfattes som et ok svar på oppgaveteksten. Send meg gjerne en melding eller legg igjen et pip her. På forhånd takk!
Larsern Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg har skrevet en tekst jeg lurte på om noen her på KG ville se over? Den er ca 1800 ord, og jeg trenger noen til å bare se raskt over strukturen og om det oppfattes som et ok svar på oppgaveteksten. Send meg gjerne en melding eller legg igjen et pip her. På forhånd takk! Hva handler den om, og hva slags oppgavetekst er det et svar på? Er det et skolearbeid, eller en kronikk etc? Hvis det er noe jeg interesserer meg for, eller har peiling på så kan jeg kanskje se på den.
superior Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Det er en skoleoppgave om filosofi.
NoAngel Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 hei :D send meg gjerne oppgaven på pm om du vil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå