dextrin Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Noen som har tips, eller allerede funnet den ultimate kjolen?
dextrin Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2009 Eller vet om noen gode nettsider som selger rimelige og fine kjoler?
Ma03 Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Denne har jeg kjøpt meg: http://www.hotfashion.no/product_info.php/...products_id/257 Ikke fått den enda, men venter spent på posten!! Men kanskje ikke den typiske julekjole, så får se om det blir den jeg bruker..
Ethereal Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg har den kjolen som er på forsiden til Bik Bok, bare at min er i svart. Selv om den bare kostet 199, så syns jeg den er veldig fin. God å ha på også. Vanligvis investerer jeg litt mer i kjoler, men jeg liker den lille sorte
nordheim Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Sjekk ut Asos.com, forever21.com, nelly.com og Topshop.com, her finner du garantert mye fint;) Jeg har ikke funnet den perfekte julekjolen ennå, men her om dagen fant jeg den perfekte nyttårskjolen fra Moods of Norway, den kan du se på bloggen;)
Sessipn Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg har den kjolen som er på forsiden til Bik Bok, bare at min er i svart. Selv om den bare kostet 199, så syns jeg den er veldig fin. God å ha på også. Da tror jeg vi har kjøpt samme kjole Så var det bare og finne tilbehøret da De har jo den kjolen i rødt også, som blir litt mer julekjole Vurderer veldig om jeg skal ha en i rød og, ble litt usikker Endret 11. november 2009 av Sessipn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå