Gjest Gjest_frida_* Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har møtt en mann som jeg rett og slett blir kåt på bare han gir meg et blikk. Det er utrolig pinlig siden jeg ikke bør reagere på han som jeg gjør i den settingen. På menn er slikt lettere å se :gjeiper: men er det noe som avslører oss kvinner? Da tenker jeg ikke på når man er på vei til sengs med noen, men i hverdagslige situasjoner som på butikken, møter, på vennebesøk ol.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Nah. Ikke andre. Men han fyren du er kåt på har nok plukket opp at pupillene dine blir svæææææære og ansiktet rødflammet..
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 På en måte, fordi man ser så mye, ofte og lenge på personen man er kåt på, selv om man ikke tror det selv.
Sanna01 Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg tror det kommer helt an på person til person. Jeg har sett kåte jenter før, og jeg er 110 % sikker på at det vises på meg når jeg er kåt i hverdagslige situasjoner! kommer nok an på hvor utrykksfull du er i sengen. Er du utrykksfull i sengen er du nok det til hverdags også
Max Magnus Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg tror det kommer helt an på person til person. Jeg har sett kåte jenter før, og jeg er 110 % sikker på at det vises på meg når jeg er kåt i hverdagslige situasjoner! kommer nok an på hvor utrykksfull du er i sengen. Er du utrykksfull i sengen er du nok det til hverdags også Det er vel ikke noe annet fysisk som skjer med kroppen (som man kan se på en påkledd kvinne) enn at hun blir rødflammete på brystet / ansiktet? Endret 11. november 2009 av Max Magnus
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Hva med blikket, blir ikke det ganske spesielt?
Frua Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Jeg tror kanskje man kan høre det på pusten! Ellers tror jeg man må kjenne dama godt for å se at hun er kåt.
Gjest Gjest_fabu_* Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 tror nok ingen vil se det på meg. kansje siden jeg har samboer og det er han jeg tenker på da. så tror nok ikke det syntes så godt nei. om man ikke kjenner dama på den måten da;)
Gjest KateW Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Det syns. Det handler om øyne, blodførsel til lepper og blikk og denslags. Det syns.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå