Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Jeg har møtt mannen i mitt liv. Han forstår meg og ser meg på en måte som ingen andre noen gang har gjort. Vi har en helt spesiell kontakt, og jeg vet han føler det på samme måte. Så langt er det fantastisk, men midt oppi dette har han en kjæreste. Jeg vil så gjerne ha denne mannen, men jeg vil ikke ødelegge et forhold. Jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre, for skal jeg la mannen i mitt liv gå fra meg uten at jeg sier hva jeg føler eller skal jeg la han gå fordi han er i et forhold? Må bare understreke at det ikke har skjedd noe fysisk mellom oss.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Øh... hva du skal gjøre? Du får det til å høres ut som om fyren har huet fullt av vått dasspapir... Han HAR dame. Følgelig er det HAN som må "gjøre noe". Og gjør han ikke noe. Så er han ikke interessert i deg som annet enn muligens et spennende høl.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Jeg har møtt mannen i mitt liv. Han forstår meg og ser meg på en måte som ingen andre noen gang har gjort. Vi har en helt spesiell kontakt, og jeg vet han føler det på samme måte. Så langt er det fantastisk, men midt oppi dette har han en kjæreste. Jeg vil så gjerne ha denne mannen, men jeg vil ikke ødelegge et forhold. Jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre, for skal jeg la mannen i mitt liv gå fra meg uten at jeg sier hva jeg føler eller skal jeg la han gå fordi han er i et forhold? Må bare understreke at det ikke har skjedd noe fysisk mellom oss. Har det gått så langt som at du vet han er mannen i ditt liv så har det allerede gått for langt mener nå jeg. Man bør nemlig ikke være så intime med andre mennesker hvis man har kjæreste, da er det han/hun man betror seg til, ingen andre. Alternativt har du bygget deg et luftslott. Du skal selvsagt forholde deg helt passivt og respektere at han har kjæreste. Punktum finale.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 er i samme situasjon kan ikke gjøre annet enn å se hva som skjer og å leve mitt liv i mellomtiden. har tro på at "min" tar kontakt som avtalt (vi hadde bare et kort møte og måtte forhandle om hvordan vi skulle kunne møtes igjen på lovlig vis.....................................)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå