DCFC Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Ja, hvilke sanger hører du på når du trener? Har gått litt lei av mine, så trenger noen nye! Kan begynne med å skrive opp min liste: Black eyed peas - Boom boom pow Black eyed peas - I gotta feeling Dr. Dre ft. Snoop Dogg vs. Grease - You're the one that i want Benni Benassi - Satisfaction Eminem ft. DMX & Obie Trice - Go to sleep Bobby Summer - Jabba jabba Pyramid kid & DJ Locked - Footloose Sash - Ecuador Pakito - Living on video Ayla - Ayla part 2 Brandy - Right here Safri Duo - Samb- Adagio Beenie man - Hmm Hmm
Gjest Lunacy Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Husker ikke hver eneste sang, og gidder ikke lete frem ipoden, men det går for det meste i; Volbeat, system of a down, david guetta, hard dance mania platene, lady gaga, katy perry, michael jackson, div 80-90 talls musikk.. Mye forskjellig
Marikke Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Mye forskjellig, men jeg hadde en periode da jeg bare hørte på smurfehits. Livlige greier.
Chanel.No5 Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Noen som har flere svar? Ramstein er supert!
Safira Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Det varierer veldig, men hos meg er alltid Misfits en gjenganger når det gjelder trening.
Gjest Rekaaa Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Nå er dette listen jeg har laget og bruker først og fremst under løping, men likevel: Muse - Uprising Girls Aloud - Something Kinda Oooh Eva Simmons - Silly Boy Genesis - Mama Kesha - Tik Tok Frendly Fire - White Diamonds Tunnel Alliance - Sandstorm Nashi - Last Night A Dj Saved My Life Nanou - Better Off Alone Monika Jefferies - Bleeding Love Modern Talking - You're My Heart You're My Soul Jackie B - Let The Music Play Guru Josh Project - Infinity Gnarles Barkley - Smiley Faces David Guetta - Love takes over remix Dave Sinclair - Self Control Bearshare Bros - Blue Ammonia - Take On Me Alcazar - Stay The Night
Fantomina Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Mann 42 Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Podcasts, for det meste: Skeptics Guide to the Universe (Your escape to reality) SGU 5x5 All in the Mind Skeptoid Verdt å vite Science show Philosophers Zone The Philosophy podcast Big Ideas Ockhams Razor Litt etter dagsformen og hvor lenge jeg trener. Hvis jeg skal bruke halvannen time, så rekker jeg akkurat å høre gjennom en episode av skeptics guide.
Leifr Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Er metallhue. Det går stort sett i rask metall for kardio (thrash, litt streit gammel heavy, raskere black, litt death) og treg metall for løfting (doom, seigere black). Skal man løfte tungt må man også lytte tungt. Er også litt sær i og med at jeg stort sett kun hører på hele album. Favoritter det siste året har vært bl.a. Vreid, Skeletonwitch og Omen av raskere saker, og The Lamp of Thoth, Mourning Beloveth og The Gates of Slumber for seigere økter.
DCFC Skrevet 10. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2009 Takk alle sammen, nå har jeg noe mer på lista hvertfall! Er det noen som vet om sanger der det er menn som synger? Hehe, jeg foretrekker generelt guttestemmer i musikk, spesielt da jeg for det meste bare hører på hiphop, rap, trance osv. når jeg trener! Ellers hører jeg i grunn mest på rock/metal og indie, men synes ikke dette gir meg noe stort "kick" mens jeg trener.
Gjest Gjest_bente_* Skrevet 13. november 2009 #13 Skrevet 13. november 2009 Er det noen som vet om sanger der det er menn som synger? Hehe, jeg foretrekker generelt guttestemmer i musikk, spesielt da jeg for det meste bare hører på hiphop, rap, trance osv. når jeg trener! Ellers hører jeg i grunn mest på rock/metal og indie, men synes ikke dette gir meg noe stort "kick" mens jeg trener. Hva gjelder trance/progressive kommer jeg bare på disse i farten: Paul van Dyk ft. John McDaid - Home Tiesto ft. BT - Love comes again Tiesto ft. BT - Break my fall Nic Chagall ft. Jonathan Mendelsohn - This moment (Progressive mix) Agnelli & Nelson - Wear that dress (Sean Tyas remix)
-Englefjes- Skrevet 13. november 2009 #14 Skrevet 13. november 2009 Jeg hører så å si aldri på musikk når jeg trener styrke, siden jeg stort sett alltid trener sammen med en treningspartner (mannen). Under løpeøkter går det mye i Metallica, In Flames og Kiss. Når jeg løper 4x4-intervall må jeg høre på Metallicaalbumet Master of Puppets. Er også litt sær i og med at jeg stort sett kun hører på hele album. Samme her.
DCFC Skrevet 13. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 13. november 2009 Hva gjelder trance/progressive kommer jeg bare på disse i farten: Paul van Dyk ft. John McDaid - Home Tiesto ft. BT - Love comes again Tiesto ft. BT - Break my fall Nic Chagall ft. Jonathan Mendelsohn - This moment (Progressive mix) Agnelli & Nelson - Wear that dress (Sean Tyas remix) ah, takk! :D
Essie_ Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Madonna, Rihanna, Britney, Black Eyed Peas, Melody Club, Lady Gaga, Fall Out Boy + mye annet som jeg ikke kommer på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå