Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i midten av 20-årene som egentlig er ganske forsiktig med å sjekke opp damer. Grunnen er egentlig bare den at jeg er redd for reaksjonen fra damene om de ikke liker at jeg sjekker dem opp.

Av den grunn klarer jeg aldri å sjekke opp damer jeg kjenner som jeg mistenker er interessert i meg?

Har dere noen tips til hvordan jeg skal gå frem for å sjekke opp jenter? Hvordan kan "skaden" bli minst mulig om de ikke er interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må regner med en del avvisninger på livets landevei. Det er ingen katastrofe.

Skrevet
Man må regner med en del avvisninger på livets landevei. Det er ingen katastrofe.

Men litt kjedelig om dette er jenter en kjenner fra før... Er liksom litt redd for at alt ikke skal bli det samme igjen da...

Skrevet

Hvis du er redd for det bør du kanskje finne nen andre å prøve deg på. Hvis du finner en som er tiltrekkende og interessant bør du prøve å komme i kontakt med henne. Be henne ut på middag for eksempel. Da finner dere fort ut om det er noe å bygge videre på. Prøv å ta det med ro og ikke vær for pågående. Du finner ut etterhvert at det ikke er noen katastrofe å bli avvist.

Hvis du prøver deg på noen som du i dag har et venneforhold til er det klart at forholdet dere i mellom kan forandre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...