Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har normal/kombinasjons hud og leter etter bra produkter som også er rimelige. Jeg er opptatt av å ta vare på huden min og lurer på om det er noen der ute med tips om gode produkter til en rimelig penge...

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Du får dessverre ikke gode produkter til en rimelig pris, så der må jeg dessverre skuffe deg. Folk kan si hva de vil, men billige prosukter som Nivea, Garnier, Clinique, Cliniderm osv er ikke gode.

Gode produkter er f.eks Decleor og Dermalogica. Disse er svinedyre i Norge, men fåes kjøpt ganske billig på utenlandske nettsider. :)

Skrevet
Du får dessverre ikke gode produkter til en rimelig pris, så der må jeg dessverre skuffe deg. Folk kan si hva de vil, men billige prosukter som Nivea, Garnier, Clinique, Cliniderm osv er ikke gode.

Gode produkter er f.eks Decleor og Dermalogica. Disse er svinedyre i Norge, men fåes kjøpt ganske billig på utenlandske nettsider. :)

ENIG! You get what you pay for! I tillegg vil jeg si, at Babor og er fantastisk;)

Jeg synes at om du vil ta vare på huden din, da er det verdt å investere i gode produkter, fordi du kan se resultatene i mange mange år etterpå og, når du er sånn,.. 80 ;)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med produkter fra Clinique i alle fall. Den gule kremen på pumpeflaska er kjempegod, føles god på uten å være klissete og fet slik som mange kremer føles.

Skrevet

Vet noen om gode og naturlige eller økologiske produkter?

Skrevet

Babor har organiske produkter og, heter Baborganics ;)

Skrevet (endret)

REN sine produkter er 100% naturlige, og gode. Ta deg en tur innom hjemmesiden deres, og bestill over nettet!

Endret av Lisama
Skrevet

Apoteket har endel bra ting, som tildels er bedre enn de fleste av de ulike "parfymemerkene", og endel billigere. Eucerin synes jeg er bra, men Dermalogica osv er sikkert bedre, og går an å kjøpe relativt rimelig på nettet. Økologisk hudpleie for ansiktet har jeg litt blandet erfaring med, ofte tørker huden ut over tid, særlig når produktene inneholder alkohol (aksepterer man at de bruker methylparaben kommer man kanskje litt lenger).

Skrevet

Om man virkelig ikke har råd til 200kr flaska en periode, så funker Yves Rocher nogenlunde. Når jeg var student brukte jeg produktene for sensitiv og normal hud. Man kan riktignok ikke forvente forbedring av disse produktene, men jeg vil ikke si jeg ble værre heller for min del.

Jeg blir vel brent på ett bål av alle som følger HC's blogg nå, men jeg bruker apotekprodukter akkurat nå og er ganske fornøyd. La Roche-Posay serien. Bruker kun de mildeste som inneholder veldig få ingredienser. Men de er litt dyrere igjen, sparer vel bare rundt 1kr ml i forhold til de bedre merkene om det handles på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...