Gjest Gjest_Jente23_* Skrevet 8. november 2009 #1 Del Skrevet 8. november 2009 Er det vanslig å ta kontakt med folk på et treningsstudio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 Er det vanslig å ta kontakt med folk på et treningsstudio? Her har du begått en liten skrivefeil, jeg er litt i tvil om du mener "vanskelig" eller "vanlig", jeg vil tro du mener "vanskelig", eller? Det er ikke mer vanskelig enn du gjør det til. Finn på et påskudd for å spørre den du har sett deg ut om noe, gjerne noe praktisk om hvordan apparatet han nettopp holdt på med brukes. Mange gutter elsker å forklare ting for jenter, da føler vi oss mandige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 9. november 2009 #3 Del Skrevet 9. november 2009 Er det vanslig å ta kontakt med folk på et treningsstudio? Jeg har aldri sjekket opp noen på treningsstudio, men jeg antar det er vanskelig - ihvertfall for oss. Kvinner kan godt komme bort og spørre om jeg er ferdig med apparater, men så fort jeg sier nei og tilbyr å dele mellom repetisjonene så får de et blikk som tilsier at jeg skal voldta dem i øyeeplet. Deretter blir de røde i ansiktet og takker høflig nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. november 2009 #4 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har aldri sjekket opp noen på treningsstudio, men jeg antar det er vanskelig - ihvertfall for oss. Kvinner kan godt komme bort og spørre om jeg er ferdig med apparater, men så fort jeg sier nei og tilbyr å dele mellom repetisjonene så får de et blikk som tilsier at jeg skal voldta dem i øyeeplet. Deretter blir de røde i ansiktet og takker høflig nei... Dersom du er kjekk, ville jeg ha rødmet bare av den grunn. Egentlig er det nok at du har fine armer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. november 2009 #5 Del Skrevet 10. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 11. november 2009 #6 Del Skrevet 11. november 2009 Dersom du er kjekk Klart jeg er kjekk. Har du ikke sett profilbildet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 11. november 2009 #7 Del Skrevet 11. november 2009 Dersom du er kjekk, ville jeg ha rødmet bare av den grunn. Egentlig er det nok at du har fine armer... Hehe, - Hilde, du er en skikkelig godjente. Enig i at fine armer er viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. november 2009 #8 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er faktisk en av dem som føler meg mest sexy når jeg trener. Hadde en søt fyr tatt kontakt hadde jeg ikke hatt noe imot det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roger Skrevet 11. november 2009 #9 Del Skrevet 11. november 2009 Oki, jeg er en søt fyr, kommer bort til en jente fordi hun har så jævlig sexy rompe. Roger: Hei sexy Emanulla: Ehh, (rødmende) Hei! Roger: Du må ikke trene så hardt for da vil rompeballene dine sprekke søta Emanuelle: Seriøst!!!! Roger: Ja!!! Emanuelle: Hva anbefaler du? Roger: Bli med meg så skal jeg vise deg en bedre treningsmetode. Emanuelle: OKI Jeg tar med berta inn på garderoben, tar av hennes klær og mine klær og tar henne bakfra Emanuelle stønner og skriker, oh gud roger du har så hard..... Jeg nyter og sier, baby du er så trang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. november 2009 #10 Del Skrevet 11. november 2009 Oki, jeg er en søt fyr, kommer bort til en jente fordi hun har så jævlig sexy rompe. Roger: Hei sexy Emanulla: Ehh, (rødmende) Hei! Roger: Du må ikke trene så hardt for da vil rompeballene dine sprekke søta Emanuelle: Seriøst!!!! Roger: Ja!!! Emanuelle: Hva anbefaler du? Roger: Bli med meg så skal jeg vise deg en bedre treningsmetode. Emanuelle: OKI Jeg tar med berta inn på garderoben, tar av hennes klær og mine klær og tar henne bakfra Emanuelle stønner og skriker, oh gud roger du har så hard..... Jeg nyter og sier, baby du er så trang Mhm. I mitt realitetsorienterte hode, liker de fleste damer ikke å bli benevnt som sexy i første kontaktforsøk. Og hva med alle de andre menneskene i garderoben? HÆ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. november 2009 #11 Del Skrevet 11. november 2009 Selv om man føler seg sexy betyr det ikke at man føler seg billig. Og jeg kunne aldri ha tillatt meg selv å ha sex med en som heter Roger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. november 2009 #12 Del Skrevet 11. november 2009 Og jeg kunne aldri ha tillatt meg selv å ha sex med en som heter Roger. Haha. Du sa høyt det jeg ikke turte å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. november 2009 #13 Del Skrevet 11. november 2009 Vi er nok grunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 11. november 2009 #14 Del Skrevet 11. november 2009 Selv om man føler seg sexy betyr det ikke at man føler seg billig. Og jeg kunne aldri ha tillatt meg selv å ha sex med en som heter Roger. Det har alltid jeg ment også, men så feil man kan ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. november 2009 #15 Del Skrevet 11. november 2009 Det har alltid jeg ment også, men så feil man kan ta. *gisp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #16 Del Skrevet 11. november 2009 Sjekker ikke opp og vil ikke bli sjekket opp der. Når jeg trener er jeg opptatt av å trene. Fult fokus på okavene for å få best mulig effekt. Var forøvrig to halvfeite jenter som prøvde å ta kontakt med meg og kompissen min for en stund siden. Irriterende, så de ble avvis raskt ja, men vi oss fikk hvertfall en god latter i dusjen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. november 2009 #17 Del Skrevet 11. november 2009 Sjekker ikke opp og vil ikke bli sjekket opp der. Når jeg trener er jeg opptatt av å trene. Fult fokus på okavene for å få best mulig effekt. Var forøvrig to halvfeite jenter som prøvde å ta kontakt med meg og kompissen min for en stund siden. Irriterende, så de ble avvis raskt ja, men vi oss fikk hvertfall en god latter i dusjen hehe. Vedder på at dere heter Roger og Roger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 11. november 2009 #18 Del Skrevet 11. november 2009 Sjekker ikke opp og vil ikke bli sjekket opp der. Når jeg trener er jeg opptatt av å trene. Fult fokus på okavene for å få best mulig effekt. Var forøvrig to halvfeite jenter som prøvde å ta kontakt med meg og kompissen min for en stund siden. Irriterende, så de ble avvis raskt ja, men vi oss fikk hvertfall en god latter i dusjen hehe. Du, ærlig talt, det heter ikke kompiss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. november 2009 #19 Del Skrevet 11. november 2009 Man kan være opptatt av treningen og fremdeles ha øyne... Jeg driver ikke med pingletrening a la 3 situps, 2 armhevinger og 5 min rask gange på tredemølla. Men øyne har jeg, og ser jeg en søt fyr kan jeg faktisk (OH MY GOD LIZZM) finne på å smile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #20 Del Skrevet 11. november 2009 Man kan være opptatt av treningen og fremdeles ha øyne... Jeg driver ikke med pingletrening a la 3 situps, 2 armhevinger og 5 min rask gange på tredemølla. Men øyne har jeg, og ser jeg en søt fyr kan jeg faktisk (OH MY GOD LIZZM) finne på å smile. Hobbymosjonistene kan sikkert finne på å avbryte treningen for å sjekke ja. Men de fleste gutter som har trent en stund trener for å oppnå noe. Man skal være dønn seriøs i forhold til treningen. Ser mange som ser på tv eller leser blader og aviser mens de er på mølla, men da yter de ikke nok. Man skal trene så hardt at fokus på de rundt forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå