Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns egentlig det høres ut som en genial forretningsidè, jeg: Få vekkerklokka til å endre på hvilke knapper, og rekkefølge av nevnte, som kreves for å slå den av om morgenen. Du er iallefall rimelig sikker på ikke å forsove deg, da, med ei vekkerklokke som kan finne på hva det skulle være for å holde deg på tå hev. =P

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
Syns egentlig det høres ut som en genial forretningsidè, jeg: Få vekkerklokka til å endre på hvilke knapper, og rekkefølge av nevnte, som kreves for å slå den av om morgenen. Du er iallefall rimelig sikker på ikke å forsove deg, da, med ei vekkerklokke som kan finne på hva det skulle være for å holde deg på tå hev. =P

Det er da viktig at dette gjelder KUN når klokken skal slås av, ikke når den skal stilles inn.

Dette i kombinasjon med at den lager kaffe og rister nok skiver til frokost slik at lukten av nytrukket kaffe og varme brødskiver også er med på å trekke deg ut av sengen hadde vært fantastisk.

Hvis den også kan huske å kjøpe inn brød, pålegg og kaffe ...

Skrevet

Vil bare si at jeg også har opplevd at lampa mi (samme type som TS) har skrudd seg på av seg selv.

Derfor kobler jeg den alltid ut før jeg drar om morgenen, og kobler den heller inn igjen på kvelden. Bruker også mobilen som vekking samtidig, bruker lampa i hovedsak kun for å få lyseffekten.

Slitsomt, egentlig. Tydeligvis en svakhet ved lampene.

Skrevet

Og om du leser hele tråden, ser det trolig også finnes en løsning på problemet.

Skrevet

Hei!

Pæren i lampen min har også gått, jeg gikk på expert for å kjøpe ny, der ble jeg fortalt at den ikke selges i butikker men må spesialbestilles direkte fra Philips. Jeg syntes det høres litt rart ut... Er det noen som har skaffet seg ny pære, uten å spesialbestille?

• 3 uker senere...
Skrevet

Lampe har nå vært inne til reparasjon, dvs. det endte med at de ikke reparerte. Jeg fikk ny! Så blir det å vente og se om "spøkeriene" kommer tilbake. ;)

Håper det går bra med denne, for det gikk jo nesten et år før den første begynte å lage bråk.

End of story (så langt)

Skrevet (endret)

Jeg har den originale lampen Philips laget og en gang i blant er det plent umulig å skru av "våkne opp" lyden om morgenen uten å skru av av boksen selv.

Skjer vel en gang i halvåret så jeg har ikke brudd meg noe særlig med det, men tyder på, særlig siden andre har tilsv. problemer, at elektronikken eller programmet på brikken i lampen kan trenge en oppgradering.

Har også opplevet en-to ggr at den har skrudd seg på når den ikke skulle.

Endret av skrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...