Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Gravide er i risikosonen og anbefales å ta vaksine. Hva med dere som er prøvere? Vaksinen skal ikke tas i første trimester, ber dere om å få vaksinen før dere blir gravide?
Epica Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg skal ikke vaksinere meg. Man vet for lite om bivirkningene..
Gjest Alabama Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Har tatt den siden jeg mest sannsynlig blir prøver i løpet av vinteren. Kan du ikke utsette prøvinga til du får tatt vaksinen?
Redlady Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Fikk tilbud om den gjennom jobben, og tok den mellom EL og IKM. Nå fikk jeg mensen senere på kvelden likevel, hadde noen tegn på at det kom til å skje. Valget var å si at jeg kunne kanskje være gravid og gå derifra med spørsmålene som det måtte innebære fra mine kollega, og vente noen timer for å finne ut at jeg fikk mensen likevel, for så å måtte vente til en ny runde som like gjerne kunne blitt to-tre uker til og havnet i akkurat samme dillemma en gang til. Men jeg fikk forståelse for at de egentlig ikke har lov å sette den på personer som er gravid i første trimester.
Urge Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg håper å bli gravid så jeg får et godt argument for å slippe vaksina. Jeg har ikke lyst å ta den. Man slipper uansett ikke fram i køen fordi man er prøver. Og jeg nekter å vente mange mnd bare for å kunne ta en vaksine jeg er usikker på før jeg evt. kanskje blir gravid.
Neytiri Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Vi er prøvere men eg og mannen kommer nok ikke til å ta den.....ingen har spurt meg om eg skal vaksinere meg for vanlig influensa så hvorfor skulle eg vaksinere meg for denna her...... nei ikke lyst å ta den
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Jeg har tatt den. Nettopp fordi jeg regner med å bli prøver om noen måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå