Ronja Skrevet 20. august 2003 #2 Skrevet 20. august 2003 Det begynner mandag 1. september. Hm, må vel sjekke ut det og se om det bare er nok en dårlig kopi av amerikanske påfunn.. Noen her som er en av de 20 jentene eller?
Jinx Skrevet 20. august 2003 #3 Skrevet 20. august 2003 Gleder meg Håper og tror norske kvinner oppfører seg en tanke annerledes enn de amerikanske.. Blir morro å se ihvertfall...
jamie Skrevet 20. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2003 Noen her som er en av de 20 jentene eller? Jeg er ikke med selv, men den tildligere sjefen til en av venninnene mine er med! Hun ble temmelig overrasket over å se x- sjefen på reklamen til ungkaren ja
Gjest care Skrevet 20. august 2003 #5 Skrevet 20. august 2003 Jeg lurer på hvor det er jeg har truffet ungkaren!!! :blunke:
Silfen Skrevet 20. august 2003 #6 Skrevet 20. august 2003 Jeg er selvsagt med og med min lekre, smekre kropp og antiblonde utseende + hjerne, kommer jeg selvsagt til å kapre hele ungkaren. Starfish-----> juger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå