Gå til innhold

Kort slør Oslo-området

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet noen om noen av brudesalongene i Oslo-området har korte (skulder/midt på armen) slør? Jeg får kjolen min sydd og har derfor ikke vært "runden" i brudesalongene, men kanskje noen andre har sett sånt slør et sted? Det bør helst være offwhite/ivory el.l.

B.

Videoannonse
Annonse
Gjest KristinK
Skrevet

Alle brudebutikker har stort utvalg i ulike typer slør, både korte og lange. Du kan derfor bare ta turen innom der du føler for. icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har aning om pris på sånt?

B.

Skrevet

Slør fåes i alle prisklasser. Fra Lilly i Danmark kan du få kjøpt slør helt nede i 250 DKK, mens du får (lange) chiffon-slør til over 2000,-.

Hvis du er litt lysten på både kort og langt slør, har de hos Brudesenteret i Drammen (og sikkert mange andre steder) et slør med tre lag tyll, hvorav det lange kan tas av - det er festet til kammen med borrelås! Når det er tatt av, står du igjen med et kort tolags-slør til midt på ryggen (hvis jeg husker lengden riktig, i alle fall et kort slør). Det tror jeg kostet ca 1600,-.

Skrevet

Hei !

Jeg trodde jeg ønsket et slikt kort slør og var i alle butikkene i Oslo. Kun Grace kunne hjelpe med et kort slør til skulderbladene omtrent, men det var så stusselig på. Ble helt feil for meg.

Endte i stede opp med et slør som går ned til baken fra Christiane og det var billigere enn det korte hos Grace. Selv med pærledryss. Alle butikkene fører forskjellige farger.

Lykke til !

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk Blomst. Jeg får at meg en tur til Grace og se.

B.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...