Gå til innhold

Hva gjør ditt kjæledyr så spesielt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mener jo at akkurat sin hund, eller sin kanin er verdens herligste. Men hva er det som gjør akkurat ditt kjæledyr så spesiell? Har selv en golden retriever tispe på 7 år, som når som helst på døgnet er med på en lek, akkurat som en liten valp. Og når vi sitter og snakker rundt middagsbordet, eller i sofaen, kan hun komme med lyder på de best tenkelige tidspunkt, akkurat som om hun skjønner hva vi sier, og vil si sin mening om saken. :fnise:

Jeg vil høre mange koselige historier! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle mener jo at akkurat sin hund, eller sin kanin er verdens herligste. Men hva er det som gjør akkurat ditt kjæledyr så spesiell? Har selv en golden retriever tispe på 7 år, som når som helst på døgnet er med på en lek, akkurat som en liten valp. Og når vi sitter og snakker rundt middagsbordet, eller i sofaen, kan hun komme med lyder på de best tenkelige tidspunkt, akkurat som om hun skjønner hva vi sier, og vil si sin mening om saken. :fnise:

Jeg vil høre mange koselige historier! :jepp:

Elghunden min igjennom 13 år var liten å tjukk, men veldig koselig tispe, som aldri jaktet noe annet enn katter å ekorn..

når hun var valp, pleide hun å ta tak i det meste, men særlig store grasstuster, med lange gresstrå pleide hun å nappe opp, å kaste over seg, så alt rundt ble pent strødd over med jord. det var veldig gøy;)

ellers var hun veldig flink til å leke gjemsel, når vi barna var mindre... fant oss alltid :) dyr er herlige!:)

Skrevet

hmm - det er vel personligheten hver enkelt dyr har!

:-)))

hva dem finner på og greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...