Gjest ts Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 tenkte jeg skulle kjøpe b vitaminer for å få håret til å vokse fortere/bli sunnere. men vil håret på resten av kroppen også vokse? har jo ikke lyst på bart liksom :gjeiper: noen som har prøvd?
Gjest Sandbekken Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Alt henger jo sammen i kroppen, så om du spiser vitaminer for at håret ska vokse fortere så begrenser jo ikke blodet seg til å transportere vitaminer kun til hodebunnen.. Jeg tror ikke Hår begynner å vokse på steder det ikke har vokst for, så om du ikke har værhår, så får du nok ikke værhår av vitaminer heller
Gjest Sandbekken Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 ølgjær inneholder naturlig masse B-vitaminer og proteiner, men jeg tror ikke man finner alle typene B-vitaminer i ølgjær, det er jeg usikker på. Ølgjære er også proppfullt av karbohydrater, så noen slankekur er det ikke akkurat Har også hørt at pulveret smaker helt grusomt..
Gjest Gjest_Adrianna_* Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg tar ølgjær i perioder, å i de periodene jeg tar får jeg kjeeempe deilig mykt og tykt hår! har ikke merket noe til at håret har vokst ekstremt noen andre steder men jeg har generelt ikke så mye år på kroppen da. Pulveret smaker helt grusomt ja, men man blir jo vant med det : ) anbefaler ølgjær altså! det funker på meg.
Gjest Sandbekken Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Hei! Jeg tar ølgjær i perioder, å i de periodene jeg tar får jeg kjeeempe deilig mykt og tykt hår! har ikke merket noe til at håret har vokst ekstremt noen andre steder men jeg har generelt ikke så mye år på kroppen da. Pulveret smaker helt grusomt ja, men man blir jo vant med det : ) anbefaler ølgjær altså! det funker på meg. Hvordan kan du får mykt hår av ølgjær håret som allerede er vokst ut forandrer seg vel ikke? hår er jo dødt, og det er bare det nye håret som vokser ut som man merker forskjell på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå