grafenberg Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei, Jeg har nå vært bruker her en stund og har lagt merke til at spesielt mannfolka skriver med ofte veldig store ord. Er dette for å virke visere enn de egentlig er? Noen av de trådene skjønner man jo absolutt ingenting av, som feks denne jeg plukka opp i en diskusjon ang aldersforskjeller på sexpartnere: Det eneste man burde forholde seg til, er lavalderen. Men den er kulturelt skapt og kunstig – ideelt sett burde man forholde seg til lyst, modenhet og gjensidig respekt. Det er så mye fordømmelse, skam og stigmatisering knyttet til aldersforskjeller i sex. Jeg tror det handler om at det er ukjent og rart, og da mister noen hodet og sier stygge ting. Men det sier mest om dem. Aldersforskjeller med gjensidig respekt er bare vakkert.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Store ord, men lite handling kanskje? Min erfaring er i hvert fall at handling teller mer enn ord, sånn IRL. Hvorfor en del menn bruker masse store ord her inne, vet jeg ikke. Kanskje det bare er deres måte å skrive på?
Stefan Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Er han du siterer en mindre mann enn deg fordi du ikke skjønner hvor han vil hen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå