Anjah Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg leter så fælt etter boken Ringelihorn. Det er en litt eldre, Norsk eventyrbok, skrevet av Regine Normann. Har søkt rundt på nett etter denne, men de vanlige nettbutikkene selger boken kun som lydbok! Jeg ønsker meg denne i skrevet utgave, jeg da. Noen som kan peke meg i riktig retning, eller vet hvor jeg kan få tak i denne? Anjah
Gjest Roe Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Jeg har den hjemme fra jeg var barn (lurer på om den var en Barnas Bokklubb-utgivelse en gang for 30? år siden?) Mitt beste tips er å kontakte så mange antikvariater som mulig (Oslo har endel i alle fall) for jeg kan ikke tenke meg at du har sjans til å finne den noe annet sted (med mindre du er ekstremt heldig og finne den på loppemarked da). Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Hvor bor du? Jeg tror kanskje jeg nylig har sett den i bruktbutikken i Ås utenfor Oslo.
Anjah Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 Hvor bor du? Jeg tror kanskje jeg nylig har sett den i bruktbutikken i Ås utenfor Oslo. Ai ai! Holder til i Drammenstraktene. Hvis dette stemmer, må jeg få tak i navnet på denne bruktbutikken! Jeg eier selv utgaven som kom ut for ca 30 år siden (Helt riktig at det var en utgivelse fra Barnas Bokklubb), og denne vil jeg gjerne beholde selv. Har så lyst til å få tak i en til, for min svigermor ønsker seg boken Klem fra Anjah
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Hm, tror den bare heter "Bruktbutikk", jeg Men på kvitteringene står det Misjonssentralen Gjenbruk, avdeling Ås, Moerveien 10. Det er stengt på mandag, men ville prøvd å ringe, eller dratt dit på tirsdag (lurer på om de åpner 12 eller noe). Er ikke sikkert jeg husker riktig, da.
Anjah Skrevet 8. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2009 Hør med Barnas antikvariat. Jeg fant, jeg fant!! Tusen takk for godt tips! Da skal jeg på tur dit og handle til uken. Hurra!!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Har du fått tak i den? Jeg kjøpte den de hadde i Ås, til 20 kr (litt stygg på ryggen, men ellers fin) Den så jo faktisk ganske interessant ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå