Gjest Gjest_linni_* Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 er billige merker like gode som dyre? noen anbefalinger? lyst på en fin gullfarge:)
Lisama Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 etter hva jeg har opplevd så holder alle øyenskygger like godt så lenge en bruker en primer under. Hvis jeg dropper denne, da spiller det egentlig liten rolle om det er skygge fra Dior eller Isadora jeg har på, den holder ikke i 8 timer uansett. Clinique har en fin skygge i svak gullfarge, som heter beige shimmer hvis jeg ikke tar helt feil. Men hvor sterk gullfarge er du ute etter? Make up store har hvertfall øyenskygger i _alle_ farger! Der finner du garantert
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Syns IsaDora sine er gode, og Clinique. Er ikke fan av dior sine. Men det er lurt a bruke primer
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Jeg synes kanskje de dyrere har bedre eller mer pigment enn billige øyenskygger. For eksempel trenger jeg bare såvidt ta et tynt lag med øyenskygge fra Chanel før det er "mye" farge på øyelokket. Det er også forskjell i glans og størrelse på pigmentene virker det som. Men holdbarheten blir vel omtrent den samme, og fargenyansene kan være like fine hos billigmerkene. IsaDora er jeg enig i er bra. Jeg har også noen fra Body Shop jeg er fornøyd med. Men favoritten er nok Chanel.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Den mørke bronsefargete fra Body Shop har nesten FOR mye pigmenter, imo. Ellers er jeg glad i L'Oréal, selv om de dessverre tester på dyr.
-littleme- Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Det viktigste er jo å bruke en primer eller foundation før du bruker øyeskygge. Men jeg tror nok ikke det spiller noen rolle om du bruker en øyeskygge fra Dior, Chanel, The Body Shop, MaxFactor eller H&M. Så å si alle merker har de fleste farger så det er bare å gå på skattejakt i butikken, du vil nok finne en gullfarge uansett.
Gjest Raptuza Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Gosh har ei lita krukke med gullpigment som er fine. Fås på Vita til rundt 120 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå