Gå til innhold

Tenne typen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å "friste" kjæresten til sex? Hvordan får dere han tent? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kler meg sexy er nummer en. Gjern tidlig på kvelden, når vi skal lage middag etc. Ikke bare sexy like før akten altså. Bevege meg på måter som fremmer kurvene mine.

Ellers er det jo å berørre ham. Igjen, lenge før man kommer til senga. Kysse ham i nakken mens han kutter grønnsaker, stryke han rundt midjen mens vi dekker bordet, for så å eskalere med et heftig kyss, stryk over rumpa etc.

Dusje sammen. Sette meg på fanget hans.

Det skal ikke så mye til her i gården ser du kanskje.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Sier eg vil ha sex - vanskligere er det ikkje.

Skrevet

Men det er jo kjedelig. Hva med flørten? Hva med forføringen?

Skrevet
Sier eg vil ha sex - vanskligere er det ikkje.

"Arne! EG VIL HA SEX!"

Sexy. :ironi:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
"Arne! EG VIL HA SEX!"

Sexy. :ironi:

Trenger ikkje være sexy for deg, men funker for meg og det er alt som trengs for å få han klar.

Skrevet
Trenger ikkje være sexy for deg, men funker for meg og det er alt som trengs for å få han klar.

SÅ du forfører altså aldri kjæresten din? Du gjør aldri noe ekstra for ham for å gjøre deg sexy eller å tenne ham litt ekstra?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
SÅ du forfører altså aldri kjæresten din? Du gjør aldri noe ekstra for ham for å gjøre deg sexy eller å tenne ham litt ekstra?

Noen ganger kanskje, om han ligger å sover og eg må brenne litt tid mens han våkner, men om eg er kåt og vil pule så gidder eg ikke akkurat utsette sexen for å kle meg sexy og flørte etc, da vil eg faktisk gå rett på sak og dra han med meg i senga.

Uansett, så trengs det ikkje, det er nok for han at eg står naken i døråpningen og ber han bli med på soverommet.

Skrevet

Samme som Syrin Ulven.

Trenger liksom ikke gjöre mer enn å si at jeg vil ha sex...ofte trenger jeg ikke si det engang.

Har ikke noe behov for flörting i den forstand, eller friste ham på noe måte.

Skrevet

Men altså, det handler jo ikke om at man har behov for å flørte eller friste kjæresten, men at man kan ha lyst til å gjøre det for å holde litt på en ekstra spenning i hverdagen. Dersom all sex blir hverdagssex hvor man bare drar hverandre inn på soverommet og kler av seg blir samlivet etter hvert uten spenning.

Har man i all fall vært sammen i en del år vil jeg absoludt råde alle til å flørte mye med hverandre og forføre hverandre.

Det handler jo ikke om at man må ha sexy klær hver gang, men en gang inn i mellom når man vil gjøre noe ekstra. Det er viktig å kunne holde på spenningen og tenningen, og det er ikke sikkert man klarer dette på sikt dersom alt man gjør for å holde på lysten til kjæresten er å si "jeg vil ha sex" eller stille naken opp i døra. Alle forhold har godt av at man tilfører spenning og erotikk i hverdagen, særlig om man ønsker å holde sammen lenge.

Så hva med at vi kan la denne tråden være til det som faktisk ts spør etter, nemlig hva man gjør. Dere andre som svarer her svarer ut i fra at dere ikke gjør noe, men det er heller ikke det TS spør etter.

Skrevet
Har ikke noe behov for flörting i den forstand, eller friste ham på noe måte.

Du høres ut som en veldig kjedlig kjæreste. Du har altså ikke behov for å friste kjæresten din og gi ham litt ekstra lyst på deg?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Så hva med at vi kan la denne tråden være til det som faktisk ts spør etter, nemlig hva man gjør. Dere andre som svarer her svarer ut i fra at dere ikke gjør noe, men det er heller ikke det TS spør etter.

Eg svarte på hva TS spurte om eg, om hvordan eg får typen min tent (som var at eg bare trengte si eg ville ha han), du (eller annen "gjest") som sporer litt av ved å pirke i hva eg gjør fordi det liksom ikkje er bra nok eller spennende nok for deres smak. Noe dere strengt tatt egentlig ikkje har noe med å henge dere opp i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...