Markjordbær Skrevet 8. november 2009 #1 Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg ønsker å kjøpe en julegave fra min søster og meg (m/ familier) til vår lillebror. Problemet er bare at vi kjenner ham ikke. Jeg har ikke møtt ham siden han var 1 år gammel og nå er han 15... Halvbror, altså. Han skal i år (for første gang, tror jeg) feire jul sammen med vår felles far. Og dermed føler jeg at vi bør gi noe. Det eneste jeg vet om ham er at han danser break dance, liker hip hop og r&b, og spiller xbox 360. (spill til xbox? men vet ikke hva han har og hva han liker ...) Og det haster litt. Han skal feire jul hos vår far i Texas, hvor jeg er nå, og bør helst kjøpe gaven her før jeg drar til Norge om en drøy uke. Jeg tenkte litt på å kjøpe en julestrømpe og fylle den med småting. Litt snop.. men vil ikke bare gi snop heller. Men hva liker gutter i den alderen? Tegneserier? Her får jeg bare kjøpt engelske i såfall, men 15-åringer er vel gode i engelsk.... Alle tips mottas med takk! Jeg har ikke bundet meg til julestrømpen altså. Foreslå gjerne ting som ikke får plass i en strømpe også. Men ikke for stort, han må ha det med seg i baggasjen til Norge igjen. Endret 8. november 2009 av Markjordbær
SuperT Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 (endret) Det nyeste til XBOX360 er i allr fall DJ-hero:)Altså spillet heter DJ - HERO Endret 8. november 2009 av SuperT
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 DC caps eller hettegenser vil nok være midt i blinken for ham. http://www.theshop.no/shop/?brand=16224
Sommersol Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Heisann... Jeg har en gutt i den alderen. Han ønsker seg xbox spill, men ikke det nye DJ spillet, det synes han vistnok virket teit. Han ønsker seg ny lue, ny godlukt og klær. Av klær er det jo da ofte hettegenser/jakker de ønsker seg. Min står på ski, og ønsker seg derfor skikkelige hansker, som ofte koster litt ekstra. I fjor fikk han gravert kortholder fra tanten sin, det satt han veldig stor pris på. Lykke til
h/k Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Tøffe klær/merkeklær som er vanskelig å få tak i i Norge er vel alltid bra. Hvis du veit skostørrelsen hans ville jeg ha kjøpt ett par DC-sko. De er veldig dyre i Norge, men koster ingenting omtrent i USA. Tror ikke jeg kjenner én gutt i den alderen som ikke har lyst på den type sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå