Gå til innhold

skylle håret med kaldt vann

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

jeg ser det er flere som avslutter dusjen med å skylle håret i kaldt vann (dette skal stimulere og gjøre at håret vokser fortere)

MEN... hvordan gjør dere dette? er jo så kaldt å få det kalde vannet på kroppen, og snur jeg hode opp ned så blir det jo en KJEMPE floke etterpå...

tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg ser det er flere som avslutter dusjen med å skylle håret i kaldt vann (dette skal stimulere og gjøre at håret vokser fortere)

MEN... hvordan gjør dere dette? er jo så kaldt å få det kalde vannet på kroppen, og snur jeg hode opp ned så blir det jo en KJEMPE floke etterpå...

Tror ikke håret vokser fortere, men det gjør ihvertfall håret blankt og fint. Får du floker av å bøye håret frem, bruker du ikke en god nok balsam.

Gjest Invicta
Skrevet

Jeg har hørt at ved å skylle i kaldt vann, lukker skjellene på hårene seg, slik at håret blir mer beskyttet.

Jeg pleier bare å gå litt frem sånn at vannstrålen ikke treffer kroppen, og så bøyer jeg hodet bakover. Da går det greit :)

Skrevet

Bøyer meg laaangt frem og skyller håret i iskaldt vann. Ingen floke hos meg av det, bruker bittelitt balsam før den iskalde skyllen :)

Og ja, håret blir penere, mer glansfullt, men jeg har ikke langt merke til at det har vokst noe fortere.

Skrevet

Biter tenna sammen og skyller kroppen og jeg. Forfriskende.

De gangene jeg ikke takler det gjør jeg som Invicta. Lener hodet så langt bak jeg klarer så jeg står i en real bøy.

Skrevet

Skrur det gradvis kaldere og kaldere, sånn at kroppen blir vant til det ;)

Skrevet

Bøyer meg forover så vannet ikke treffer kroppen. Ja, det kalde vannet skal vel få skjellene til å lukke seg = blankere hår. Skal du få håret til å vokse fortere, så ta deg en tur til varmere strøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...