Gjest Gjest_liz_* Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 jeg ser det er flere som avslutter dusjen med å skylle håret i kaldt vann (dette skal stimulere og gjøre at håret vokser fortere) MEN... hvordan gjør dere dette? er jo så kaldt å få det kalde vannet på kroppen, og snur jeg hode opp ned så blir det jo en KJEMPE floke etterpå... tips?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 jeg ser det er flere som avslutter dusjen med å skylle håret i kaldt vann (dette skal stimulere og gjøre at håret vokser fortere) MEN... hvordan gjør dere dette? er jo så kaldt å få det kalde vannet på kroppen, og snur jeg hode opp ned så blir det jo en KJEMPE floke etterpå... tips? Tror ikke håret vokser fortere, men det gjør ihvertfall håret blankt og fint. Får du floker av å bøye håret frem, bruker du ikke en god nok balsam.
Gjest Invicta Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 jeg ser det er flere som avslutter dusjen med å skylle håret i kaldt vann (dette skal stimulere og gjøre at håret vokser fortere) MEN... hvordan gjør dere dette? er jo så kaldt å få det kalde vannet på kroppen, og snur jeg hode opp ned så blir det jo en KJEMPE floke etterpå... tips? Jeg har hørt at ved å skylle i kaldt vann, lukker skjellene på hårene seg, slik at håret blir mer beskyttet. Jeg pleier bare å gå litt frem sånn at vannstrålen ikke treffer kroppen, og så bøyer jeg hodet bakover. Da går det greit
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Bøyer meg laaangt frem og skyller håret i iskaldt vann. Ingen floke hos meg av det, bruker bittelitt balsam før den iskalde skyllen Og ja, håret blir penere, mer glansfullt, men jeg har ikke langt merke til at det har vokst noe fortere.
pittie Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 jeg ser det er flere som avslutter dusjen med å skylle håret i kaldt vann (dette skal stimulere og gjøre at håret vokser fortere) MEN... hvordan gjør dere dette? er jo så kaldt å få det kalde vannet på kroppen, og snur jeg hode opp ned så blir det jo en KJEMPE floke etterpå... tips? Biter tenna sammen og skyller kroppen og jeg. Forfriskende. De gangene jeg ikke takler det gjør jeg som Invicta. Lener hodet så langt bak jeg klarer så jeg står i en real bøy.
stjernekyss Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Skrur det gradvis kaldere og kaldere, sånn at kroppen blir vant til det
Jade Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Bøyer meg forover så vannet ikke treffer kroppen. Ja, det kalde vannet skal vel få skjellene til å lukke seg = blankere hår. Skal du få håret til å vokse fortere, så ta deg en tur til varmere strøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå