Snøengler Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg trenger tips og råd for hva jeg kan finne på å lage med gamle gjennstander. I dag kjøpte jeg glasslysestaker og gamle tallerkner av dette laget jeg et 2etasjersfat. så kjøpte jeg en flott bok som jeg skal lage som klokke. Nå trenger jeg tips på hva jeg kan være på utkikk etter neste gang:)
Gjest Agurkolat Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Spraylakk! Kjøp spraylakk i ein farge du liker, ta lysestaker, lamper osv og spray i den fargen og voila, du har noko kult og annsleis. Er jo f.eks en haug med messing lysestakar der ute på loppis. Eller kva med lampeføtter? Kan jo trekka om ein lampeskjerm slik at den passer fargen på lampefoten..
Gjest messinggjesten Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Spraylakk! Kjøp spraylakk i ein farge du liker, ta lysestaker, lamper osv og spray i den fargen og voila, du har noko kult og annsleis. Er jo f.eks en haug med messing lysestakar der ute på loppis. Eller kva med lampeføtter? Kan jo trekka om ein lampeskjerm slik at den passer fargen på lampefoten.. Ooooh, jeg har messinglysestake jeg vil forandre! Grunner du først? Og hva slags lakk bruker du?
Snøengler Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 Hadde en periode der alt ble spraylakka! Kjempe fint med store messingfat lakke dem hvite legge på bokstaver før man sprayer, skrive inn fine ord/dikt osv. gjør seg bra som fruktfat og med pynte stein og lys:)
Gjest Agurkolat Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 Ooooh, jeg har messinglysestake jeg vil forandre! Grunner du først? Og hva slags lakk bruker du? Hei! Grunner ikkje først, men ein bør eigentleg gjera da har eg høyrd. Men men! Eg brukar spraylakk frå http://www.montanacans.net/ Pga. da store fargeutvalget. Men hvis du er typen som har lyst på kvite/svarte/sølv/gull lysestaker kan du lika godt gå i jernvare handelen
Gjest messinggjesten Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Hei! Grunner ikkje først, men ein bør eigentleg gjera da har eg høyrd. Men men! Eg brukar spraylakk frå http://www.montanacans.net/ Pga. da store fargeutvalget. Men hvis du er typen som har lyst på kvite/svarte/sølv/gull lysestaker kan du lika godt gå i jernvare handelen Nå har jeg kjøpt meg to grønne spraylakker på Biltema, av alle plasser. Skjønner at dette må foregå ute, men spruter sånn lakk mye? Bør jeg ta det på platten eller på grusen utafor liksom?
Snøengler Skrevet 20. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2009 Nå har jeg kjøpt meg to grønne spraylakker på Biltema, av alle plasser. Skjønner at dette må foregå ute, men spruter sånn lakk mye? Bør jeg ta det på platten eller på grusen utafor liksom? du burde å ta det på grusen med noe under det spruter godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå