Pupsilure Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Tenkte jeg skulle lage en tråd der vi kan legge ut julegavetips fra eBay. Jeg har bestemt meg for å kjøpe det meste derfra i år. Har gjort veldig mange kupp på eBay de siste årene. Og hvis jeg starter nå, rekker jeg å få alt i posten før jul Har ikke så mye tid eller ork til å gå i butikker å lete heller, så netthandel passer meg veldig bra. Jeg skal nok hvertfall kjøpe et par slike til venninner/kusiner. Men leter etter noen med glittertråder i. Legger inn mer etterhvert som jeg finner noe Håper noen andre har noen tips også
Pupsilure Skrevet 7. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg tror jeg skal kjøpe dette til min tante. Tror hun ville satt stor pris på det, da det er for dyrt til at hun kjøper det selv, men hun har brukt det før, og liker det godt. Det koster vel ca 700 kr i hudpleiesalonger rundtomkring.
Pupsilure Skrevet 7. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2009 Min kusine skal nok få denne Vet at hun trenger den. Og blir glad for den
Pupsilure Skrevet 12. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2009 Letet litt på eBay nå, og rotet meg inn i en butikk som sender fra hongkong. Jeg kan bare ikke forstå hvordan de kan ha så lave priser. Se her. Jeg skjønner at det sikkert ikke er så veldig god kvalitet, men allikevel! Det er gratis frakt, og de fleste tingene koster ca 20 kroner. De må jo gå i underskuddd. Frakten koster dem jo noen kroner, og de har kjøpt inn disse varene selv. Og de vil vel tjene litt på det også, ellers hadde det ikke være noe poeng :klø:
Kanutten Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Så flott tråd. Her skal jeg følge med. Trenger absolutt tips til julegaver, og ebay.
Bloodless Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Vet ikke om det er så billig, men tror det blir koselig. Har kjøpt 12 stk. små glasskrukker, og en liten haug med gammeldags drops herfra. Bare en liten ekstra ting å legge med hver julegave. Var litt usikker på dette med godis fra utlandet, så jeg sendte mail til tollvesenet og spurte. Det kan bli en dyr affære om man kommer over 200-kronersgrensa, siden det er toll på matvarer, også er det vel en 2kg's-grense per pakke på den ebay-butikken jeg handlet fra. Men ellers burde det ikke bli noen problemer. Fant forresten noen skjerf i butikken TS linket til, så takk.
Anglofil Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Tenkte jeg skulle lage en tråd der vi kan legge ut julegavetips fra eBay. Jeg har bestemt meg for å kjøpe det meste derfra i år. Har gjort veldig mange kupp på eBay de siste årene. Og hvis jeg starter nå, rekker jeg å få alt i posten før jul Har ikke så mye tid eller ork til å gå i butikker å lete heller, så netthandel passer meg veldig bra. Jeg skal nok hvertfall kjøpe et par slike til venninner/kusiner. Men leter etter noen med glittertråder i. Legger inn mer etterhvert som jeg finner noe Håper noen andre har noen tips også De skjerfene er fine, har selv to stykker fra samme selger i rosa og blått. Mvh Yvonne
Sunshine Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Til et familiemedlem som scrapper mye har jeg kjøpt litt utstyr på ulike scrappebutikker. Det er masse penger å spare!
Lady Lovelylocks Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Jeg har kjøpt inn masse til øredobblaging.. Mange som får det i år gitt Swarovskiperler og alt det andre jeg trenger er jo kjempebillig. Jeg Ebay
Pupsilure Skrevet 16. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2009 Denne butikken hadde masse kule, billige greier har allerede bestilt noe, og leter etter mer. Skal bl.a. kjøpe noen gjestehåndklær/kluter som er pakket så de ser ut som kaker. Syntes de var søte. Koster ikke mye. Har sett slike i en butikk på oslo city før også. Skikkelig søte
kipa81 Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Letet litt på eBay nå, og rotet meg inn i en butikk som sender fra hongkong. Jeg kan bare ikke forstå hvordan de kan ha så lave priser. Se her. Jeg skjønner at det sikkert ikke er så veldig god kvalitet, men allikevel! Det er gratis frakt, og de fleste tingene koster ca 20 kroner. De må jo gå i underskuddd. Frakten koster dem jo noen kroner, og de har kjøpt inn disse varene selv. Og de vil vel tjene litt på det også, ellers hadde det ikke være noe poeng :klø: Takk for ideen! Denne siden var nesten mistenkelig billig...Nå kjøpte jeg nettopp en hel gjeng med sminkekoster i ekte geitehår (?) til min sminkegale søster. Tror jeg fikk 40 koster i god kvalitet til litt over 150 nkr. Og ingenting i frakt!!! Og de lå i en søt, rød pung med svart sløyfebånd rundt. Kjempesøte! Betalte trygt gjennom paypal. Har sjekket transaksjonen på visakortet, og alt ser greit ut Tror jeg må innom her igjen!! SKal gi beskjed med en gang jeg får varene! Takk
FrkHøne Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Her må jeg følge med! Noen som har noen gode tips om småting(julekalendergave) til en mann? Tenkte å finn på noe lurt isteden for bare deodorant og sokker liksom.. Og har aldri laget julekalender til ham før så
Bloodless Skrevet 17. november 2009 #16 Skrevet 17. november 2009 Her må jeg følge med! Noen som har noen gode tips om småting(julekalendergave) til en mann? Her finner du mye rart.
Pupsilure Skrevet 20. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 20. november 2009 Her var det mange fine putetrekk! Noen ganger syntes jeg det er dumt å ha for mye å velge mellom Har kjøpt denne Har sett noe lignende på Mique, og syntes den var skikkelig kul. Er spent på om denne er lik. Syntes det er litt gøy at den skal bygges sammen selv. Tror personen som får den vil like det Jeg har også kjøpt 5 stk microfiberkluter til meg selv Betalte 43 kr inkludert frakt. Leter videre etter flere julegaver
aluminium Skrevet 22. november 2009 #19 Skrevet 22. november 2009 Mange flotte telysholdere på eBay. Jeg har selv bestilt disse: http://i1.no/09lv/
KinderMaxi Skrevet 22. november 2009 #20 Skrevet 22. november 2009 Hvordan handler man på eBay? Jeg har virkelig ikke peiling , men skulle gjerne handlet noen gaver derifra allikevel... Vil ikke drite meg ut heller :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå