minienthe Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 noen som vet hvor jeg får kjøpt disse nå ? har snoket på amobil men finner kun prisreferanser til utenlandske butikker med engelsk oppsett på nokiaen og søkeresultatet på samsung viser kun inkludert abonnement. gjerne nettbutikk.
minienthe Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2009 puffer litt på denne, er spesiellt interessert i nokiaen. det må da være mulig å få tak i denne med norsk oppsett uten abonnement ?
¤Linda¤ Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Hm...mener du Nokiaen eller Samsungen? Jeg har nokia n95 8GB uten abb som jeg skal selge,send PM hvis det var den du mente
minienthe Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 Hm...mener du Nokiaen eller Samsungen? Jeg har nokia n95 8GB uten abb som jeg skal selge,send PM hvis det var den du mente har funnet utsalgssted (er forøvrig kun ute etter eskeny og ubrukt telefon men lykke til med salg )
¤Linda¤ Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 (endret) Den er god Lykke til!Det er en kjempegod telefon Endret 11. november 2009 av ¤Linda¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå