pumpkin Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Dessverre begynte jeg å følge med på Ungkaren, og måtte derfor se alle episodene. Bortsett fra igår, da glemte jeg det Var det noen andre som så det, som kan fortelle meg hvem som ble stemt ut?????
Gjest Poirot Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Tina. Anbefaler deg å lese Jinx sin dagbok, hun er rimelig oppdatert på temaet...
Gjest Cruella Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 pumpkin; jeg kan vanskelig forestille meg at du har gått glipp av noe særlig.... :blunke:
Felicia Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 Du gikk ikke glipp av noe. Teite TV-Norge tabbet seg ut i reklamepausen. De reklamerte for "Ungkaren - The women tell all" som gikk klokken 22.45 med alle de utstemte damene og der var et kjempenærbilde av Tina. Rosesermonien var ikke så spennende for å si det sånn.
Arwen Skrevet 19. august 2003 #5 Skrevet 19. august 2003 De dummet seg nok ut før det, skulle sjekke tidspunktene på TVNorge sine sider, og under women - tell all stod det at Tina og Christina fortalte hvordan det føltes å bli dumpet. :evil: Utålmodig som jeg er, klarte jeg ikke å dy meg etter gårsdagens program, så nå vet jeg hvem som vinner..
Midnattsol Skrevet 19. august 2003 #6 Skrevet 19. august 2003 Gjøør duu? Er såååå nysgjerrig. Men klarer vel å vente. Tror jeg...
Arwen Skrevet 19. august 2003 #7 Skrevet 19. august 2003 Gjøør duu? Er såååå nysgjerrig. Men klarer vel å vente. Tror jeg... skal ikke si noe jeg, skal ikke hviske det en gang.
Felicia Skrevet 19. august 2003 #8 Skrevet 19. august 2003 *forter-meg-ut-fra-denne-tråden-før-noen-sier-hvem-som-vant*
Arwen Skrevet 19. august 2003 #9 Skrevet 19. august 2003 jeg skal love å ikke skrive det noe sted uansett hvor mye noen maser :D
Kaktus Skrevet 19. august 2003 #10 Skrevet 19. august 2003 Jeg måtte også inn på nettet og sjekke hvem som vant - for noen uker siden... :oops:
orakel Skrevet 19. august 2003 #11 Skrevet 19. august 2003 Mandagens program går i reprise søndag kveld.
Amber Skrevet 20. august 2003 #12 Skrevet 20. august 2003 Jeg engasjerer meg også litt her desverre :-? Hun Kirsten irriterte meg litt, hun snakket så fort og utydelig, og sa "like" hele tiden!!! :evil: Synes litt synd på Tina da.... Jeg vet og hvordan det ender, men allikevel må jeg se...
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #13 Skrevet 21. august 2003 Jeg vil ikke vite hvordan det ender! Men jeg håper hun Jen (?) vinner. Liker ikke hun andre. Min favoritt var forøvrig hun med det veldig mørke håret som var så utrolig forelsket i ham (husker ikke navnet). Det var en del episoder jeg gikk glipp av, så sist jeg så var hun med (nå husker jeg: Liz!) og da jeg så igjen var det bare fire. Kristina var i allefall helt håpløs
Ronja Skrevet 21. august 2003 #14 Skrevet 21. august 2003 Tror Kirsten stikker av med fyren, mener han liker henne best. Jen er mye bedre, jeg synes mange av de jentene er så fryktelig overflatiske, og så unge. Selvfølgelig blir de framstilt sånn, men det har ikke vært så mange av dem som har så mye fornuftig å si...
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #15 Skrevet 25. august 2003 Jen vinner ungkaren i kveld, og jeg gleder meg til å se Kirsten forlate stedet gråtende!!! Hun er et ufyselig kvinnemenneske som ikke skulle ha kommet så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå