Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt hår, som har relativt mye naturlige bølger og fall. Noe jeg trives med :) . Men, jeg var hos frisøren tidligere denne uken, og da jeg gikk ut derfra hadde jeg slett og glatt hår som hang elegant rett ned. Syntes selv jeg var kjempefin :) . Men hvordan i all verden får jeg til det selv her hjemme, da? Jeg har masse forskjellige hårprodukter, men jeg får ikke helt til å få håret sånn glatt og rett, jeg :sukk: Noen som har noen gode tips? Synes selv jeg har prøvd mye forskjellig, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk et godt varmebeskyttende skum og føhn håret tørt, ovenifra og ut i tuppene :Nikke: Så litt glansspray som finish :)

Skrevet

Håret ditt blir rettere når du føner det i stedet for å la det lufttørke. Men husk å bruke varmebeskyttelse først! Hvis ikke skades håret ditt og du vil få tørt og slitt hår. Eller så kan du også bruke rettetang, husk beskyttelse før rettetang også.

Skrevet

Jeg ble tipset om denne sist jeg var hos frisøren. Det er en varmebeskyttende krem som gjør håret veldig mykt, og når jeg føner håret med den blir det faktisk akkurat som hos frisøren. :sexy: (Gnir ut en liten mengde krem i håndflatene, og påfører fra hårtuppene og litt oppover. Føner håret ovenfra og ned og bruker bare fingrene til hjelp. Vil jeg ha det helt rett bruker jeg rettetang etterpå.)

Skrevet

Jeg kan anbefale Strait-line Thermal defense fra L'anza. Jeg leste om den på Hilde Christina sin blogg, hun har den på favorittprodukter, og jeg synes den er helt fabelaktig. Fåes kjøpt på Beautybay.com til under hundrelappen.

Har ikke testet den med rettetang enda rett og slett fordi det ikke har vært nødvendig :) Bare sprayer litt i håret etter dusj, og føner litt. Håret mitt holder seg da rett og fint i opptil 4-5 dager! Til og med "strikkmerker" i håret er ikke et problem lenger. Jeg går en del med håret i strikk bl a når jeg trener, og før fikk jeg ikke merkene vekk uten å dusje håret igjen. Med denne sprayen trenger jeg knapt greie gjennom håret etterpå og det ligger perfekt. Ikke gjør den håret flatt heller, jeg er superfornøyd :Nikke:

Skrevet
:sukk: Her var det mange flotte og utfyllende svar :bolledeig: ! Tusen takk alle sammen! Nå skal jeg prøve meg fram og eksperimentere litt :) . Det med å tørke håret med føner for å få det glatt, framfor å la det lufttørke slik at det blir bølgete, var nytt for meg. Trodde det var omvendt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...