Junebug Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Etter å ha lest mange lovprisninger her på KG har jeg lyst til å prøve Dermalogica. Jeg vet om en del salonger som fører dette i Oslo, men kan dere anbefale en salong? Når jeg først skal svi av flere hundre kroner på hudpleieprodukter, vil jeg gjerne gjøre det i en salong med dyktige hudpleiere som også fører andre serier enn Dermalogica, feks Decleor og MD Formulation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 20. august 2003 #2 Del Skrevet 20. august 2003 Face It i Frognerveien er "min" salong. Lekre lokaler og hyggelige hudpleiere som jobber der. De har egen nettside også, ta en google så finner du dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslepus Skrevet 20. august 2003 #3 Del Skrevet 20. august 2003 Face It på Frogner er min favoritt også... Har bare vært der en gang, men det fristet definitivt å dra tilbake. Jeg har funnet min hudpleier, hvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå