Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Hva hadde du gjort om du en dag fant et anonymt kort i postkassa di. Med teksten "du er min aller fineste dagdrøm!" på?
Alladin Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Hva hadde du gjort om du en dag fant et anonymt kort i postkassa di. Med teksten "du er min aller fineste dagdrøm!" på? hmmm, hva kan du gjøre? Jeg hadde vert smigret og satt opp et STORT smil for meg selv.
Gjest Mann20 Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg hadde blitt utrolig glad...jeg hadde helt sikkert smilt hele dagen, mens jeg hadde lurt fælt på hvem det var fra
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Håper du har tenkt å gjøre noe mer enn bare å legge et anonymt kort i kassa.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Gått ut fra at ei burugle av et psykriatisk tilfelle gikk løs i nabolaget.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Gått ut fra at ei burugle av et psykriatisk tilfelle gikk løs i nabolaget. haha, ja samme her!!
LilleCanCan Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Lurt på hva som får en til og ikke skrive Mvh XXX?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 For eksempel at man er gift.. Og lykkelig sådan. Bare at man har en greie for fyren og..kanskje han ble glad.
Gjest gift Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Som opptatt mann (gift) ville jeg tatt det for gitt at det var kona som skrev noe så romantisk. Hvis det ikke var hun, ville jeg uansett ha snakket med henne om det, og erklært min kjærlighet og trofasthet for henne. Det er meg og henne, og ingen får komme imellom oss! Så jeg ville nok blitt litt mer på vakt. Men hadde jeg vært ledig, ville jeg blitt glad og nysgjerrig.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Ha ha, nå ga du meg en god ide xD. Jeg ville tenkt at det var noen kompisser som kødda med meg eller noen fremmede som gjorde det samme. Fikk lyst til å legge et slikt brev i en random postkasse nå ha ha. Skal jeg faen gjøre ja :D
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 JEG er gift. Han er singel. Ellers ville jeg aldri våget å lage krøll for en annen dame. Eller min mann. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det jeg er for feig. Men takk for svar alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå