Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Trenger hjelp/tips da jeg er kjempeusikker på hva jeg skal gjøre videre med håret. Håret er nå lysfarget med en kald svært lys farge (11). Lengde ned forbi skuldrene. Pga stygge krøller/brus osv har jeg rettet med ghd tang ca 3 ganger i uken. Har brukt varmebeskyttende men har mista svært mye hår (knekt på midten) den siste tiden. Har prøvd mange preparat for å fremheve krøller men kler det ikke og spesielt ikke om ikke lengden er ned på ryggen. Må farge håret/ettervekst pga håret er blitt svært grått. Har prøvd både lys og mørk farge og liker for så vidt begge deler men har lett for å ønske meg lys igjen etter en periode som mørk. Vel problemet er hva jeg skal gjøre videre. Bruker nå redken smooth down serie men venter på extremeserie med shampoo/kur/antisnap osv. Alternariver: 1. Ta straight and shine antiperm og en ok klipp. Slipper då å rette ut på ca et år. Prøvd for 3 år siden og var veldig fornøyd. Tror det sliter mindre en å rette 3 g per uke i et år som er alternativ. 2. Farge håret mørkere og ta exstensions med fall for lengre hår og mer tyngde slik at det forhåpenligvis ser ok ut. Evt andre tips? Må gjøre noe, slik det er nå ser det ikke ut og vil nok da fortsette å rette ut til alt er knekt... Veldig glad for svar og gode tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå