Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom Lush i dag for første gang på mange år, og kjøpte med meg en massasjebar som så langt virker veldig fristende og god (med honning og hvit sjokolade), så nå frister det å prøve flere produkter derfra :) Noen som har tips og erfaringer på godt og vondt?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg er ikke imponert. Bestilte dusj smoothie, dusjsåpe og en leppepomade dert. Dusjsåpene var ekle i konsistensen og luktet ikke særlig godt heller. Leppepomaden luktet og smakte bivoks! Fysj! Føltes rett og slett som lærbalsam på leppene.

Skrevet
Jeg er ikke imponert. Bestilte dusj smoothie, dusjsåpe og en leppepomade dert. Dusjsåpene var ekle i konsistensen og luktet ikke særlig godt heller. Leppepomaden luktet og smakte bivoks! Fysj! Føltes rett og slett som lærbalsam på leppene.

Hvilke produkter var dette?

Skrevet

Jeg liker

- Olive Branch Shower Gel

- Snow Fairy Shower Gel

- Dream Cream

- Håndsåpene

Jeg liker ikke:

- Yummy Yummy Yummy Shower Gel. Dette er bare en kvalmtluktende saus som ikke skummer.

- Buffy. Et ekkelt fettlag som legger seg på huden

- Helping Hands håndkrem. Lukter fotsvette med fotsopp på :(

Skrevet

Hadde nesten glemt denne tråden, jeg, takk for svar :) Er nok litt risky å bestille Lush-produkter, de lukter mye rart og er greit å kjenne litt på dem i burikken, ja.

Skrevet

Elsker

The Olive Branch dusjsåpe

Snow fairy dusjsåpe

You Snap the Whip bodybutterskrubb

Aqua Mirabilis bodybutterskrubb (begge disse fjerner døde hudceller, gir lett massage og etterlaten huden supermyk, uten tendenser til tørrhet)

Each Peach massagebar

Liker

Big shampo

Cynthia Sylvia Stout

Veganese

Dark angels

Mask Of Magnaminty

Liker IKKE

Yummy yummy yummy (stinker, er lynn og skummer ikke)

Miranda såpestykke (tørker ut huden og lukter py)

Lemslip (lukter fantastisk, men skummer ikke og er svært udrøy)

Buffy (stinker og er for fet)

Skrevet

Liker

Snow Fairy dusjgelé

Candy Fluff-pudderet til sengesettet :D

Liker ikke

Snow Fairy/Honey I washed the kids-parfymene

Honey I washed the kids-såpa, YUCK for ei lukt!

Karma-såpa, lukter skikkelig kjerring og sånn som det lukter i jallabutikker..

Skrevet

Vurderer å prøve noe av dette snart:-)

Skrevet
Vurderer å prøve noe av dette snart:-)

Har du ikke prøvd LUSH?

Skrevet

Nei, har faktisk ikke det... Har jo vært innom butikkene deres flere ganger, men synes lukta blir så ubehagelig sterk, at jeg flykter ut før jeg får kjøpt noe. :lol:

Skrevet
Nei, har faktisk ikke det... Har jo vært innom butikkene deres flere ganger, men synes lukta blir så ubehagelig sterk, at jeg flykter ut før jeg får kjøpt noe. :lol:

Løp inn og hold deg for nesen, rask med deg noe, betal og skynd deg ut igjen :ler:

Skrevet

Hohoho, får teste det i London neste gang! Men jeg må jo finne produkter jeg liker, så må jo lukte litt! Men denne tråden er jo grei da, gode tips her. Trenger en skikkelig fet body lotion, noen som kan anbefale en av Lush sine?

Skrevet
Hohoho, får teste det i London neste gang! Men jeg må jo finne produkter jeg liker, så må jo lukte litt! Men denne tråden er jo grei da, gode tips her. Trenger en skikkelig fet body lotion, noen som kan anbefale en av Lush sine?

Dream Cream :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...