Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Har tenkt å kjøpe meg et par Hunter-støvler, men er usikker på hvilen farge jeg skal velge. Er ganske sikker på at jeg vil ha en mørk farge... har tenkt litt på mørkeblå eller helt sort. Hva syns dere ? og finnes de i grå ?
FantasDick Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg synes også de er fine(st) i sort.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Har tenkt å kjøpe meg et par Hunter-støvler, men er usikker på hvilen farge jeg skal velge. Er ganske sikker på at jeg vil ha en mørk farge... har tenkt litt på mørkeblå eller helt sort. Hva syns dere ? og finnes de i grå ? jeg har de selv i sort.. de er fine i både mørk blå og sort men sort passer til alt.. men husk å ikke la de ligge på oppvarmet gulv.. da smelter overflate glansen (som kommer til å bli slitt uansett) og det vil bli stygt
Gjesten Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Jeg synes sort er finest. Og husk å få kjøpt sånn kremgreie til gummistøvler, så de ikke blir sjoldete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå