Gjest TS Skrevet 7. november 2009 #1 Del Skrevet 7. november 2009 Tenkte å ha en samletråd hvor vi kan tipse hverandre om hva som foregår i Trondheim i førjulstiden! Jeg personlig skal på Vømmølsjul i olavshallen 27.11 og Oslo Gospel Choir 14.12 Er student i Trondheim, og vet derfor ikke så mye annet om hva som skjer annet enn konserter. Noen som har tips til arrangementer osv som lager julestemning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karabista Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 Lurer litt også på hva som skjer, bare funnet ut at det er julemarked i Røros 11-13 desember. Skulle gjerne dratt på julemarked eller messe i byen. Er det noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 11. november 2009 #3 Del Skrevet 11. november 2009 Var på Jul i Prøysenland på teateret i fjor, og det var en utrolig koselig juleforestilling - så den skal vi på i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. november 2009 #4 Del Skrevet 11. november 2009 julegatene tennes i Trondheim 28.11. Det pleier jeg å dra på, er litt koselig, og da kommer julestemningen for min del. Man pleier å starte ved Olavshallen, i den veita der hvor 3B? ligger,og så gå rundt, hvor de tenner gatene en etter en. Så avsluttes hele greia med konsert øverst i Nordre. Ellers så er det sikkert en del julemesser man kan få med seg. Julegrantenning 1 søndag i Advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg skal til Trondheim i desember. Hadde håpet å få med julemarkedet på torget, men det starter ikke så tidlig. Trodde de fleste julemarkeder startet i månedsskiftet senest, men ikke i Trondheim tydeligvis... Noen som vet om andre markeder i byen enn det på torget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 13. november 2009 #6 Del Skrevet 13. november 2009 julegatene tennes i Trondheim 28.11. Det pleier jeg å dra på, er litt koselig, og da kommer julestemningen for min del. Man pleier å starte ved Olavshallen, i den veita der hvor 3B? ligger,og så gå rundt, hvor de tenner gatene en etter en. Men.. De har jo allerede hengt opp (og slått på) masse lys i trærne i Nordre, og den gata hvor Nova ligger? Kommer det mere pynt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest addict Skrevet 13. november 2009 #7 Del Skrevet 13. november 2009 kommer mye mer! julepynt som henger på tvers av gatene med hjerter osv.. sååå nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 13. november 2009 #8 Del Skrevet 13. november 2009 Åh, hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #9 Del Skrevet 14. november 2009 Men.. De har jo allerede hengt opp (og slått på) masse lys i trærne i Nordre, og den gata hvor Nova ligger? Kommer det mere pynt? :klø: Det er ikke julelys, men mørketidslys Henger fra oktober til februar. Trærne i Nordre "adopteres" av forretningene de står ved siden av, som spanderer strømmen vinteren gjennom, såvidt jeg har forstått. Synes det er kjempefint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #10 Del Skrevet 14. november 2009 Julemarkedet åpner 11.desember. Og i den forbindelse kan det være verdt å ta en tur på torvet kl 16. Da er det grytekonserter. Programmet i år er ikke helt klart enda. Men det ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 13. november 2010 #11 Del Skrevet 13. november 2010 Skal vi ta opp denne tråden igjen eller? Noen som vet tidspunkt for når ting skjer i år i trondheim by? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 13. november 2010 #12 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, denne tråden må vi ta opp! Jeg skal antakeligvis være i Trondheim hele jula i år og er veldig interessert i å vite hva som skjer! Vinterlysene i byen er forøvrig tent, og de er helt utrolig nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå