Gå til innhold

Kjolen og buketten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare lyst til å høre hva dere synes om kjolen og buketten min. Jeg skal bytte ut orkideene med noen som ikke er så skarpe etter anbefaling av hun jeg leier kjolen av.

Gå inn på Galleri, og så er det den kjolen det er flest bilder av. Jeg skal ikke ha cape.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å skjønne hvilken kjole du mener. Dersom du klikker på bildet av den med høyre musknapp og velger "Åpne link i nytt vindu" får du en lik som går direkte til din kjole som du kan legge inn her.12

Skrevet

Hehe...la inn link om hverandre her... Dersom du vil kan du trykke på "edit" under de innleggene du selv har skrevet, også merke av for å slette hele innlegget med en hake under selve teksten. Så kan du jo ta bort de innleggene som ble feil link i...

Fin kjole forresten icon_smile.gif12

Skrevet

Nei da det er ikke meg.

Slepet kan jeg ta av, og det ser lenger ut i trappa enn det det egentlig er.

Skrevet

Hei Inger!

Jeg synes kjolen din var veldig, veldig fin! Skal du leie den hos Snefrid her i Kristiansand?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er samme bukett som jeg skal ha!!!!

Jeg skal ha orkideer, men jeg vil ha de hvite. Den er så stilig!

ps. kjolen er nydelig

Skrevet

Hei Po Pi!

Ja jeg skal leie den hos Snefrid.

Skrevet

Hei Inger!

Som sagt før, så synes jeg kjolen din er helt nydelig! Jeg har hørt mye fint om Snefrids Hus, og jeg tror hun er kjent for å utøve god service. Håper du blir fornøyd med ditt valg!

Lykke til videre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil ikke ødelegge stemninga . Men jeg er nyforlova og har sett på kjole sammen med min venninne. Kan jeg putte den inn her?

Jeg falt for denne http://www.papillonltd.com/sgframe.html den har mye detaljer framme. Også er den ikke såå hvit som det ser ut til her.

Gjest Anonymous
Skrevet

neiå nei å nei murvegg.gif

Beklager alt jeg gjør..huff. mye mas ja.

Om dere er intreserte så bare gå inn på ene linken å klikk deg inn på "10" icon_smile.gif

Den første dere ser oppe til venstre

*stiltrer seg sakte ut*

Gjest lilletroll
Skrevet

Å for en utrolig nydelig kjole!!!!!!!!!! En ordentlig drøm av en kjole var det!!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...