Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg husker da jeg først hørte om denne pervo-faen som nå i disse dager "angrer" og vil personlig sitte alene med de stakkars ofrene for å unnskylde seg. Tenk deg noe sånt.... Jeg har opplevd lignende ting. Men dette gjalt ikke meg personlig, det var min bror som ble misbrukt og voldtatt av en buss-sjåfør. Jeg husker denne mannen godt. Han gav meg dukkehus men fikk aldri noe kontakt med han. Han fikk derimot god kontakt med min rusmisbrukende storebror og mamma "likte" han godt. 5 Mnd etter min bror døde som 30 åring, så ble denne mannen tatt i Thailand for å misbruke smågutter. Jeg bare husker min mor satt ved kjøkkenbordet og gråt.... JEG HATER PERVERSE SVIN. SOm ødelegger hele familien. Det er så ødeleggende at tilogmed i dag sitter jeg og funderer og lurer på ting ang den pervo fyren som ødela min bror. Og min bror har vært død i 13 år.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Nei han tok ikke selvmord. Han bodde på instutisjon og ting gikk veldig bra for han. Men når du blir voldtatt og brukt på den måten som han ble, så preger det hele livet ditt. Jeg vokste opp med min bror og fikk min dose også, for å si det sånn. Han var svært forstyrret. Han døde i 1997, men jeg husker rett før han døde så sa han til meg at han ikke ville dø. Han faktisk gråt. Han døde av lavt blodsukker. Han hadde diabetes sidcen han var 10 år Tok broren din selvmord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå