Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Finnes det medlemmer på kg du er redd for (ikke nevn navn)? Som kanskje at de diskuterer på en så bombastisk måte, eller at de har lett for å ta folk eller hva det skulle være?
leirbål Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Nei. Jeg er ikke redd noen. Men det er et par jeg har lagt inn på ignorer listen min.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Jepp. Det er noen jeg har sluttet å diskutere med, fordi de ikke kan være uenige uten å ty til hånlige smilier, beskyldninger og nedlatenhet. Synd.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Jepp. Det er noen jeg har sluttet å diskutere med, fordi de ikke kan være uenige uten å ty til hånlige smilier, beskyldninger og nedlatenhet. Synd. Altså, jeg er ikke redd dem, jeg bare unngår å diskutere med dem.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Altså, jeg er ikke redd dem, jeg bare unngår å diskutere med dem. Samme her. Er ikke redd noen, men enkelte orker jeg bare ikke å diskutere med.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Jeg er ikke redd. Men jeg innrømmer at jeg kan bli skikkelig irritert og oppgitt over enkelte i blant.
Samantha Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Vil ikkje seie at eg redd for nokon medlemmar nei. Men det er nokre som har ein veldig nedlatande tone i alle mulige typar trådar. Så når eg ser dei skriv noko negativt, så tenker eg "Åååh herreguuud kor typisk!", og får lyst til å argumentere mot det dei skriv berre fordi dei irriterar meg
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Jeg ville i hvert fall hvert redd hvis jeg skulle på treff med seksualitetsforumet
Samantha Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 Jeg ville i hvert fall hvert redd hvis jeg skulle på treff med seksualitetsforumet Det kunne blitt litt for heftig ja!!
stjernekyss Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 (endret) Ikke redd, men det er noen jeg ikke diskuterer med. Og jeg irriterer meg over dem som skal tolke alt i verste mening. Edit: Det er forresten en jeg misliker ganske sterkt, og er usikker på hva kommer til å si, da vedkommende har tatt informasjon ut av dagboken min og brukt det i tråder som ikke har hatt noe som helst med saken å gjøre. Det er kanskje det man risikerer når man har åpen dagbok på nettet, men jeg synes likevel at det er smakløst. Endret 7. november 2009 av stjernekyss
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Det er spesielt en bruker som irriterer meg, og jeg har lagt merke til at de aller fleste ignorerer ham når han svarer i tråder. Synes det er helt greit, for vedkommende virker helt psyko. Jeg kan også irritere meg over enkeltes nedlatende holdning. Når de ikke har argumenter, håner de heller personen de er uenig med. Det synes jeg er direkte barnslig. Den overdrevne bruken av smilyer synes jeg også er ganske lite voksent, spesielt når smilyene brukes for å fortelle hvor dum brukeren mener andre er. Ille hvis noen føler seg redd for brukere. Jeg tenker alltid at de som er størst i kjeften sikkert er de som er mest usikre IRL.
Rosalie Skrevet 7. november 2009 #15 Skrevet 7. november 2009 Jeg er ikke redd noen (de kan jo ikke akkurat komme ut av data-skjermen og ta meg, heller), men det er enkelte brukere som irriterer meg så grenseløst at jeg lar være å diskutere med dem.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #16 Skrevet 7. november 2009 Jeg tenker alltid at de som er størst i kjeften sikkert er de som er mest usikre IRL. Jepp, det gjør jeg også! Det er vanskelig å forestille seg at en virkelig "tøff i trynet" person ville brukt tid på å spre edder og galle på et nettforum. For ikke å snakke om alle superelskerne på sexforumet. Tenker alltid at de som skryter mest der har minst å fare med.
Bernardette Skrevet 8. november 2009 #18 Skrevet 8. november 2009 Nei men det finnes brukere som det er klin umulig å ha en saklig debatt med, har gitt opp for lengst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå