Gå til innhold

favorittstillinger??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Favorittstillingen må da være "formann i Fremskrittspartiets ungdom"

Da er man i hvert fall sikret variasjon...

:ler:

Ellers er ridning en fin aktivitet, men ikke sprangridning...AU!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hengende fra taket, med armene rett opp og med anklene bundet utover. Føttene såvidt i gulvet...

Hengende i X er også deilig, men jeg blir fortere sliten i skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stilling som fungerer for oss er med et av mine ben på skulderen hans, og det andre mellom bena hans... da treffer vi riktig for oss begge... utrolig deilig!!! :oops:

:yy: Northy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: jeg sier bare en ting jeg: Puff! :sjarmor:

For å forklare litt nærmere: Innkjøp av en puff (møbel) kan gjøre underverker for sexlivet siden den byr på en rekke muligheter... (konsentrasjonsvansker..)

Ellers foretrekker jeg absolutt å ligge på ryggen mens han sitter på kne og har beina mine over sine armer / skuldre. Treffer perfekt og jeg kan bruke enhjørningen samtidig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lurven

Nei, anal og bakfra er ikke det samme (mulig noen bruker uttrykkene om hverandre, men det er en vesentrlig forskjell):

Anal: vel det sier seg selv, hvor han kommer inn, men dette kan gjøres i mange forskjellige stillinger, inkludert misjonær.

Bakfra er vaginalt samleie i "doggy-style".

Håper det var oppklarende

tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart det er forskjell på bakfra og anal, men til forsvar for gjest her;

Han sa bak bakfra.. Og få den bak, tolker jeg som i baken, altså analen... ??

:oops: men da er det greit..

leste litt feil :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som skriver at favorittstillingen deres er å bli hengt opp i taket, hvordan foregår dette? Hvordan henger dere? Hvordan får dere gjort noe som helst i en slik situasjon? Jeg antar at dere ikke bare blir hengt opp og feiet over, så i hvilken setting foregår dette?

Please inform me........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Undrer...

Det er som å ha sex med kvinnen stående.

Jeg liker altså at håndleddene er bundet sammen (med mansjetter) og mansjettene festet med tau til en trinse i taket. Mansjett rundt hver ankel som er festet med tau til trinse nederst på veggen.

Så blir armene heist opp, og ankene dratt fra hverandre. Jeg står altså som en opp-ned Y.

Han har full adgang til meg, foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Lillian*ikkeinnlogga

Favorittstilling? veel...Jeg liker variasjon, jeg...Starte med rolig oppvarming, beføling og masse kroppslig kontakt - stryke på hverandre, kjenne, ta, føle... Så kan vi ta en myk overgang til oral hvor vi virkelig får smakt og kjent skikkelig - masse oral.... :sjarmor: Kanskje starte med en ridetur, som forandres til litt misjonær, før vi fortsetter i de fleste mulige akrobatiske stillinger :sjarmor: - elsker en skikkelig avslutning med doggy - makes me feel good :briller:

Så altså; starte med vorspiel og oral - ende med doggy.. Og innimellom der et hav av variasjon - def. det beste :wink:

Lillian *får bilder i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er nok en favoritt her også ja. Liggende med bena på skuldrene hans er heller ikke å forakte.

Mye kosing med eller uten oralsex i starten er et must.

Den der trinsegreia hørtes litt interessant ut..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...