Gå til innhold

favorittstillinger??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

stillinger har sikkert vært diskutert før, men det er en god stund siden??

spør derfor.. hva er deres favorittstilling? kom gjerne med begrunnelser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke mange som svarer da..

så da tar jeg og suzy oss den friheten å representere kg brukerne..

det vil si at 100 prosent av kg brukerne har doggy som sn fav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best ridning, for da kan jeg ligge å slappe av,mens dama gjør hele "jobben".... :kul::kul::kul:

Men alvorlig så er det for da har man best øyenkontakt :eeeh: og man kan kysse :kyss: , leke/kose med puppen og man for den best visuel :o overblikket og kan se nytelsen til partner best. :wink::wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter å ha fabulert litt over dette..har jeg kommet frem til at vi ofte skifer mellom 3-4 stillinger......misjonær... :) ...voff..voff.... :lol: ..ride ranke.. :wink: ...og ehh hva heter den da... han ligger bak meg... :roll:

men innimellom er det jo mer oppfinnsomme som.. f.eks kjøkkenbordet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kongsberg-knekk og stavsprang-tilløp! :sjarmor:

Neida, men litt flere enn en stilling pr. akt er jo å foretrekke :ler:

Favorittene skifter fra gang til gang, selv om jeg vel foretrekker stillinger der jeg har kontrollen.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Umulig å velge, egentlig. Men vi kan klemme det ned til tre;

- Misjonæren (jeg er nok litt svak for øyekontakt og litt god tid)

- 69

- Dog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hengende i x fra taket var...spenstig!

Dette blir jo som å velge mellom...rødvin og rødvin...

Liker å "voffe", jeg :rodme: Men det spørs sånn på stemningen, egentlig. Men bakfra er jo bare...heftig allright, må jeg si. Qlt å ikke se, av og til, bare kjenne etter.

Men, igjen, det finnes mange andre varianter som er kake!

Hehe...x fra taket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar heller og beskriver en favoritt-seanse, som etter alle de innledende manøvrene fortsetter m oral-sex; kanskje jeg kneler foran ham og gir ham en heidundrende behandling m både munn og hender, kanskje han fortsetter på meg, eller vi fortsetter i 69, m meg øverst. Etter d vet jeg at han vil ha doggy-stil, og d passer meg bra på dette tidspunktet. Siden han pleier komme så fort i den stillingen, hiver han meg gjerne over på ryggen og fortsetter i misjonær. Da har jeg gjerne bena oppå skuldrene hans en stund, før jeg slenger dem rundt ryggen hans og vi knuller som besatt tett inntil hverandre….Et el annet sted på veien hadde vi også ride ranke, men d varierer fra gang til gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah...det kan man jo også si.

chimp får igrunnen satt ord på det meste, vil jeg si :sjarmor:

Også kan man jo føye til at hvis man etter en liten ride-rankeseanse kan reise seg opp, og stå mot veggen, gjerne med noen skyhøye hæler på så høydeforskjellen jevnes ut og den rette schvungen i hoftepartiet kommer tydelig frem, mens man skyter ut baken litt. I denne stillingen kan man jo så bli tatt bakfra på en litt annen måte kan man si.

Og etter noen sånne tak, så kan det jo være littegrann smågøy å sette seg på en eller annen kjøkken-eller-badebenk og dra opp knærne og bli tatt på denne måten. Ganske ok, det også. Trappa er et allright sted. Trappa byr på mange muligheter, igrunnen. Og sånn avslutningsvis, så kan man jo f.eks parkere ham ned på en rett stol, sette seg overskrevs på ham og ri det siste "sukket" ut av ham.

F.eks :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o :o

JENTER!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenk på at det finnes folk innpå her som faktisk i det minste forsøker å konsentrere seg om annet (f.eks. jobb) i parallell.

Disse innleggene er jo rene... sabotasjen i så måte!

Men duverden... :sjarmor: ... som dere kan få ordlagt dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Favorittene skifter fra gang til gang, selv om jeg vel foretrekker stillinger der jeg har kontrollen.

dorian

Jeg liker også stillinger hvor mannen har kontrollen.....

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...