Gå til innhold

hva er verst/best med kvinner?

Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Kan ikke du ramse dem opp her da? :)

De beste av de typisk kvinnelige egenskapene, men som jo også menn kan ha, synes jeg er:

følsom

myk

omtenksom

evnen til å uttrykke tanker og følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De beste av de typisk kvinnelige egenskapene, men som jo også menn kan ha, synes jeg er:

følsom

myk

omtenksom

evnen til å uttrykke tanker og følelser

Ja, dette er noen av de viktigste kvinnelige egenskapene. Og som du sier er disse dårlig utviklet hos de fleste menn.

Dessverre har ikke alle kvinner disse egenskapene heller.

Jeg kunne aldri tenkt meg ei dame som ikke har alle disse egenskapene i tilstrekkelig stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nuhvel steinar. kresenhet på mat gjelder ikke abr kvinner

Nei, menn som er kresne er akkurat like ego og umodne. Men nå er jo dette en tråd om kvinner ;) hehe

Har man ikke lært seg å spise mat når man er voksen så er det noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Nei, menn som er kresne er akkurat like ego og umodne. Men nå er jo dette en tråd om kvinner ;) hehe

Har man ikke lært seg å spise mat når man er voksen så er det noe galt.

er litt imot å tvinge seg selv til å spise noe som ikke er godt. jeg er kresen men har kommet meg mye i å tørre å smake på ting, men om jeg smaker noe jeg ikke liker så prøver jeg ikke flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Det med å ikke ta tlfen gjelder forsåvidt en spesiell kvinne i mitt tilfelle, men jeg vet at andre menn har problemer med samme oppførsel hos kvinner. Forbannet uting!!

Resten av irritasjonene med gapskratting, sko og parfyme gjelder 3 andre tilfeller ;) hehe

om hun ikke tar telefonen er fordi hun ikke vil snakke med deg. er det samme med menn som gjør det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt imot å tvinge seg selv til å spise noe som ikke er godt. jeg er kresen men har kommet meg mye i å tørre å smake på ting, men om jeg smaker noe jeg ikke liker så prøver jeg ikke flere ganger

Jeg mener ikke at man skal like alt ellers er man kresen. Ingen liker alt. Men når man liker nesten ingenting så er man kresen. Og når man ikke tør å smake så er det et barnslig trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om hun ikke tar telefonen er fordi hun ikke vil snakke med deg. er det samme med menn som gjør det samme

Noen ganger får man prate selv om man ikke vil. Ellers er man ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger får man prate selv om man ikke vil. Ellers er man ego.

Når hun ikke tar telefonen er det et tegn på at hun ikke ønsker kontakt. Jeg tror også du, Steinar, noen ganger i ditt liv har latt være å ta telefonen når det er et menneske du ikke ønsker å ha kontakt med. Hvis ikke er du plagsomt korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun ikke tar telefonen er det et tegn på at hun ikke ønsker kontakt. Jeg tror også du, Steinar, noen ganger i ditt liv har latt være å ta telefonen når det er et menneske du ikke ønsker å ha kontakt med. Hvis ikke er du plagsomt korrekt.

Det har hendt, men er det noe viktig så får man prate og bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Det har hendt, men er det noe viktig så får man prate og bli ferdig med det.

Ikke dersom hun ikke har samme ønske som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best:

Mykheten

Følsomheten

At de er omsorgsfulle

De utfyller menn på mange områder slik at vi lærer og blir bedre mennesker av det

Verst:

Vil forandre partner

Kontrollerende

Manipulative spesielt i følelseslivet

Ustabilt humør

Problemorienterte

Veldig generalisering, men slik blir det gjerne i slike tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dersom hun ikke har samme ønske som deg.

Nei, nettopp. Enkelte kvinnfolk ønsker ikke å komme frem til noe som helst. Handlingslammet kaller jeg slike. Verste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj mannepupper blir liksom ikke helt det samme tror jeg?

Si ikke det. For enkelte menn er jo pupper det viktigste ved en kvinne, da er det vel det samme om puppene sitter på en mann eller kvinne. Jeg tror puppefikserte gutter like mannpupper også-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det. For enkelte menn er jo pupper det viktigste ved en kvinne, da er det vel det samme om puppene sitter på en mann eller kvinne. Jeg tror puppefikserte gutter like mannpupper også-

Nei, herregud - nå må du gi deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når dere menn sier "følsom", hva mener dere da?

Følsom og sårbar er vel to sider av samme sak.

Gjør ikke meg noe at dama gråter lett av ulike årsaker. Vet jeg bare sånn ca hva det kommer av så er det greit. En forsåvidt interessant motsetning til meg selv. Men det må jo ikke bli overfølsomhet hele tiden for ingenting. Da blir det fort slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følsom og sårbar er vel to sider av samme sak.

Gjør ikke meg noe at dama gråter lett av ulike årsaker. Vet jeg bare sånn ca hva det kommer av så er det greit. En forsåvidt interessant motsetning til meg selv. Men det må jo ikke bli overfølsomhet hele tiden for ingenting. Da blir det fort slitsomt.

Følsom er at man føler sterkt, enten det er glede, sorg, forelskelse, sårbarhet, lidenskap, kjærlighet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følsom er at man føler sterkt, enten det er glede, sorg, forelskelse, sårbarhet, lidenskap, kjærlighet osv.

Jeg kaller vel det heller for et følelsesmenneske. Men det er vel bare detaljer som utgjør forskjellene her.

Uansett er dette greit, bare vi ikke snakker om individer som jakter på neste forelskelse som en rus - det er ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...