Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #21 Del Skrevet 7. november 2009 En annen ting som irriterer meg! Mange kvinner er så forbannet kresne når det gjelder mat - herregud altså! Eh ja...og så? Det må være lov å være kvalitetsbevisst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #22 Del Skrevet 7. november 2009 Eh ja...og så? Det må være lov å være kvalitetsbevisst! Kresenhet har blitt en jævla folkesykdom! Skjerpning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N Skrevet 7. november 2009 #23 Del Skrevet 7. november 2009 Kresenhet har blitt en jævla folkesykdom! Skjerpning! Det er da forskjell på å være kresen, og å være kvalitetsbevisst, synes jeg. Kan ikke fordra menn som er enkle og som tror alt er bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #24 Del Skrevet 7. november 2009 Det er da forskjell på å være kresen, og å være kvalitetsbevisst, synes jeg. Kan ikke fordra menn som er enkle og som tror alt er bra nok. Tja, det kommer jo an på hvor kvalitetsbevisst du er det. Hvis du er så kvalitetsbevisst at du nesten ikke kan spise noen ting, så er du kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #25 Del Skrevet 7. november 2009 Tja, det kommer jo an på hvor kvalitetsbevisst du er det. Hvis du er så kvalitetsbevisst at du nesten ikke kan spise noen ting, så er du kresen. Hva skader det deg at din kvinne ikke liker like mye som du gjør? Det går an å lage mat til to med forskjellige krav: Grandiosa frossenpizza til deg og hjemmelaget sunn mat av gode råvarer til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #26 Del Skrevet 7. november 2009 Hva skader det deg at din kvinne ikke liker like mye som du gjør? Det går an å lage mat til to med forskjellige krav: Grandiosa frossenpizza til deg og hjemmelaget sunn mat av gode råvarer til henne. Det er ikke praktisk å lage 2 ulike middager hver dag. Ingen gidder det. Og forresten så liker jeg hjemmelaget sunn mat av gode råvarer. Dette har ingenting med å være kresen å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 7. november 2009 #27 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Kresenhet har blitt en jævla folkesykdom! Skjerpning! Kresen som bare det. Uansett.... Verste: Bitchyness(veit ikke om det er et ord men..), fylleskrål og skriking, bare prat om shopping etc. Beste: Veninner en kan betro seg til og stole på. Endret 7. november 2009 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. november 2009 #28 Del Skrevet 7. november 2009 Sieg heil.. Jeg har ikke så mange forhold på nakken, men jeg kan vel bruke min samboer som eksempel. Det beste: - Intelligent og smart. Hun er minst like intelligent som meg, noe jeg synes er positivt med å være i lag med et annet kjønn. Hun opptar seg av samme politiske og samfunnsmessige saker som meg. Derfor har vi mye å snakke om, alltid. - Sensuell, sexy, myk og varm. Hun er kjærlig og omtenksom, tar masse initativ i senga. Varmer meg når jeg er kald, og har en silkemyk hud som er deilig å ta på.(hørtes litt psykopat ut) - flørtete og småmobbete. Bruker i blandt mine "manne-takter" i mot meg på en flørtete og ertete måte, noe jeg synes er..koslig? - "unconditional love" for meg. Jeg kan være så teit, feminin, håpløs i blandt, men hun smiler bare og sier hun elsker meg så mye. Verst: - Ser satan i hvitøyet hver gang noe ikke går hennes vei. Livet raser sammen dersom jeg oppfører meg som en idiot, og knekker sammen i hysterisk gråt. - Redd for "autoriteter", og ser på "borgelige" mennesker som annerledes. Trykker seg selv ned, og glemmer i blandt at man ikke skal dømme folk ut i fra sosial status, men hvordan de oppfører seg mot medmennesker. Respekt er noe man fortjener, det gjelder også folk med penger. Heldigvis har jeg lært henne dette. - treig. Og komme seg ut døra tar en uke. - Liten evne til å se at jeg ikke er interessert i å prate. Selv merker jeg om hun ikke er det med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #29 Del Skrevet 7. november 2009 De har pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #30 Del Skrevet 7. november 2009 De har pupper Det er mange menn som har pupper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #31 Del Skrevet 7. november 2009 Gjennomsnittsmannen er smartere og sterkere enn gjennomsnittskvinnen. Dere er rett og slett underlegene. Derfor vil du tråkke på kvinner og presse de ennå lengre ned? Vår helt og gentleman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #32 Del Skrevet 7. november 2009 Hun er minst like intelligent som meg. Godt at ditt selvbilde er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #33 Del Skrevet 7. november 2009 Det er mange menn som har pupper også. Nå handlet denne tråden om kvinner... Og mannepupper er ikke i nærheten av å være så flotte som kvinnepupper. Kvinner har pupper Det er deres beste side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #34 Del Skrevet 8. november 2009 Nå handlet denne tråden om kvinner... Og mannepupper er ikke i nærheten av å være så flotte som kvinnepupper. Kvinner har pupper Det er deres beste side Takk Vi har noen andre gode sider også, selv om du ikke kan se dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #35 Del Skrevet 8. november 2009 Takk Vi har noen andre gode sider også, selv om du ikke kan se dem. Nuvel, jeg har vel bare opplevd to fordeler med kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 #36 Del Skrevet 8. november 2009 Kvinner som er kresne i matveien er ikke annet enn egoister og barnslige mennesker. Dette er det nok mye sant i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2009 #37 Del Skrevet 8. november 2009 Takk Vi har noen andre gode sider også, selv om du ikke kan se dem. Kan ikke du ramse dem opp her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #38 Del Skrevet 8. november 2009 Nuvel, jeg har vel bare opplevd to fordeler med kvinner... Det er kanskje derfor det ikke går så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #39 Del Skrevet 8. november 2009 Det er kanskje derfor det ikke går så bra. Fordi pupper er alt kvinner har å by på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. november 2009 #40 Del Skrevet 8. november 2009 Best: - nærheten i et godt venninneforhold - å ha noen som VET hva en snakker om når en har blitt såret for noe fullstendig banalt og teit - å ha noen å speile seg og sine tanker i - noen som er ærlige når man spør hva man skal ha på seg - evnen til å se en sak fra mange sider Verst: - parfymene - selvsentrertheten - evnen til å være problemfokusert i stedet for løsningsorientert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå