Gjest Bianca26 Skrevet 7. november 2009 #1 Del Skrevet 7. november 2009 nå er det laget to tråder som går ut på at folk skal ramse opp det som er verst/best med menn, nå lager jeg en om kvinner bare av ren nysgjerrighet, så knock yourselves out. hva er verst/best med oss kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. november 2009 #2 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg elsker egentlig alt med jenter, men skulle det være noe jeg misliker så er det deres evne til å skravle. Noen jenter kan aldri holde kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. november 2009 #3 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Tja.. Det eg kommer på akkurat nå, er... Verst: Baksnakking, drama, skittkasting, fjortisfakter, ryktespredning. Best: Kommer ikkje på noe egentlig. Endret 7. november 2009 av Syrin_Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Del Skrevet 7. november 2009 Best: Deilige å knulle Verst: Alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #5 Del Skrevet 7. november 2009 Best: Fitta Verst: Skravlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. november 2009 #6 Del Skrevet 7. november 2009 Tja.. Det eg kommer på akkurat nå, er... Verst: Baksnakking, drama, skittkasting, fjortisfakter, ryktespredning. Best: Kommer ikkje på noe egentlig. jøss. kommer du ikke på noe positivt? hehe det var ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #7 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Det som irriterer meg med kvinner akkurat nå er de som ler/gapskratter altfor høyt, de som bruker altfor mye parfyme, de som klamper rundt i bråkende sko/støvletter inne, og de som ikke har vett nok til å ta telefonen eller bare legger på! Endret 7. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. november 2009 #8 Del Skrevet 7. november 2009 Det som irriterer meg med kvinner akkurat nå er de som ler/gapskratter altfor høyt, de som bruker altfor mye parfyme, de som klamper rundt i bråkende sko/støvletter inne, og de som ikke har vett nok til å ta telefonen eller bare legger på! hva er det som er positivt da? jeg spurte om verst/best. nysgjerrig på å høre begge deler jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2009 #9 Del Skrevet 7. november 2009 Det som irriterer meg med kvinner akkurat nå er de som ler/gapskratter altfor høyt, de som bruker altfor mye parfyme, de som klamper rundt i bråkende sko/støvletter inne, og de som ikke har vett nok til å ta telefonen eller bare legger på! Dette gjelder vel kanskje en bestemt kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. november 2009 #10 Del Skrevet 7. november 2009 Nope, kommer ikkje på noe positivt. Men kom på enda ein negativ ting. Kvinnfolk som stinker noe så inn i helvete jævlig av fæl parfyme at det nesten er breknings-framkallende. Er det virkelig nødvendig å bade i parfymen liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. november 2009 #11 Del Skrevet 7. november 2009 Nope, kommer ikkje på noe positivt. Men kom på enda ein negativ ting. Kvinnfolk som stinker noe så inn i helvete jævlig av fæl parfyme at det nesten er breknings-framkallende. Er det virkelig nødvendig å bade i parfymen liksom?? hehe der er jeg enig. ingen vits i å overdrive, men jeg vet om noen menn som har en tendens til å overdrive med parfymen sin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #12 Del Skrevet 7. november 2009 Dette gjelder vel kanskje en bestemt kvinne? Det med å ikke ta tlfen gjelder forsåvidt en spesiell kvinne i mitt tilfelle, men jeg vet at andre menn har problemer med samme oppførsel hos kvinner. Forbannet uting!! Resten av irritasjonene med gapskratting, sko og parfyme gjelder 3 andre tilfeller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #13 Del Skrevet 7. november 2009 En annen ting som irriterer meg! Mange kvinner er så forbannet kresne når det gjelder mat - herregud altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. november 2009 #14 Del Skrevet 7. november 2009 hehe der er jeg enig. ingen vits i å overdrive, men jeg vet om noen menn som har en tendens til å overdrive med parfymen sin også Jepp, men siden denne tråden var for damer så måtte eg nevne det. :gjeiper: Og ja, mannfolka dynker seg i parfyme dem også, men når det er lukt som er god plager det meg ikkje så mye (noe som den veldig ofte er, siden mange bruker samme merket). Men av ein eller annen grunn så syns eg den parfymen disse damene bruker alltid lukter heilt forjævlig nasty. Har aldri opplevd ei dame som har bada i parfyme som faktisk har hatt parfyme som har lukta godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2009 #15 Del Skrevet 7. november 2009 Syns det er trist at ingen har noe positivt å si om kvinner. Noe må jo være attraktivt med kvinner, ellers hadde ikke mannfolk sjekket damer. Jeg går ut fra at de fleste menn som ønsker et forhold, ikke kun er ute etter sex, så det må da være noe som er bra med oss også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. november 2009 #16 Del Skrevet 7. november 2009 Hva er det ikke å like med dette: http://whatboyswant.com/picture/babe/12010...W-Babe-1201087N Jenter = mennesker som skal pules Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. november 2009 #17 Del Skrevet 7. november 2009 Noe må jo være attraktivt med kvinner, ellers hadde ikke mannfolk sjekket damer. Det som trekker gutter til jenter er deres evne til å lage barn. Det vil si at gutter elsker alt som gjør ei jente fruktbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #18 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Syns det er trist at ingen har noe positivt å si om kvinner. Noe må jo være attraktivt med kvinner, ellers hadde ikke mannfolk sjekket damer. Jeg går ut fra at de fleste menn som ønsker et forhold, ikke kun er ute etter sex, så det må da være noe som er bra med oss også? Positivt med kvinner er de som fikser: -det sosiale -liker å gjøre det koselig hjemme -husholdningen -lage god mat -jobb -samtalepartner og problemløser -dele fritidsaktiviteter I tillegg (eller først og fremst) kommer jo de typiske sakene som har med kjærlighet, sex og kos å gjøre. Og eventuelle barn selvfølgelig. Imidlertid har ikke alle kvinner alle de ovenstående egenskapene og det er jo da mer eller mindre et problem - avhengig av hva og hvor mye som mangler. Endret 7. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #19 Del Skrevet 7. november 2009 men jeg vet om noen menn som har en tendens til å overdrive med parfymen sin også Jaaa.....men nå snakker vi om kvinner. Hold deg til tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #20 Del Skrevet 7. november 2009 gutter elsker alt som gjør ei jente fruktbar. Hva er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå