Gå til innhold

Juleshopping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par venninner som skal dra til utlandet nå i desember for å ha en weekend med juleshopping. Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med å bestille flybilletter gjennom ryanair? Er det trygt og kommer det masse gebyrer på billettene fra det man ser først? Er jo råbillig jo!

Ellers så lurer jeg på om noen har vært i Paris like før jul? Er det fine julegater og noen julemarked? og finnes det noen "billige" plasser å handle eller blir det bare dyre merkevarer over hele linja?

Noen som har vært i Dublin før jul? De skal visstnok ha et nydelig julemarked så det er også et alternativ for oss :)

Og ellers, noen som har en annen by å anbefale? vi tenker mye på pris og kommer oss til både Paris og Dublin for ca en tusenlapp per pers med fly og hotell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale både Tallinn, Stockholm og Göteborg som fine julebyer. Har man lavbudsjett kan man feks ta buss til Göteborg, handle på Nordstan og Kungsportavenyn og gå på jul i Liseberg. Det er kjempekoselig :)

Jeg har aldri fløyet med Ryanair, men problemet med dem er jo gjerne at de lander på flyplasser i gokk, og har mange ekstra gebyrer som må legges på prisen.

Skrevet

PS - jeg har ikke vært i Paris før jul, men i Dublin. Selv om jeg er veldig glad i Dublin så synes jeg ikke det er noen spesielt julete by, mye plastikkpynt.

Skrevet

Nå vil jeg si London pga pundet er rekordsvakt. Mye tilbud og veeeeldig billig, var der sist helg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Du skriver at pundet er rekordlavt? Gjelder dette i disse dager? Hva ligger det på idag, i forhold til tidligere?

og da antar jeg at det er pund det går i, og ikke euro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...